Heipsis!c(:
24.10.2012
Kävin siis kirjastossa koulupäivän jälkeen palauttaa kirjan, jonka olin lukenu yht äikän projektii varten:) Kirja oli Juha Nummisen kirjoittama Iskijä, ja voin sanoa että on todella hyvä kirja ! Kun kävelin kirjastolta pois, niin oli pakko poiketa seppälän alennuksissa ja citypörssissä 10min pikareissu, kun oottelin bussia !
Tällästä tarttu tälläkertaa mukaan :
| Citypörssi 2e. Tän kirjan siis ostin tosiaan ihan mielenkiinnosta, koska ku olin ipana niin katottiin aina mutsin kans "olet mitä syöt ":D Se oli yks harvoista asioista mitä tein mutsin kanssa.. |
| Farkut, seppälä |
| Farkut takaa |
| Perus collarit, seppälä |
Satuin bongaamaan nää molemmat pökät alerekistä, jossa oli tuotteita 2 yhden hinnalla ! Farkkuja sovittaessa huomasin, että niistä puuttuu nappi, josta huomautin kassalla, ja hinta tippu = lopputulos 12,95€ !
Eli kalliimmat piti maksaa ite, ja seppälä "tarjos" halvemmat:) Mun mielestä ihan hyvin jos maksoin kaksista housuista 12,95€, ku jos nuo ois ollu normihintaset oisin saanu pulittaa melkei 60€...
Näitten lisäks mukaan lähti pinkit silikooniset(?) olkaimet, ovh 2,95€ ja makso 0,30€ :D
| Omnom<3 Mutsi toi purkkaa laivalta c: |
Ja sit takas tän päivän parii.. :) Yö meni huonosti, ja aamu alko sitäkin huonommin... Valvoin varmaanki johoki väh.päälle neljään, ku en saanu unta. Aamulla sit heräsin 08.25 ja oisin myöhästyny koulusta, ellei Heikki ois heittäny mua:D (Normaalisti siis lähden kävelemään kouluun 08:30 jos 9meno.)
Koulussa sain positiivisen yllätyksen, sain terveystiedon kokeesta 8- ! Tää oli siis tän vuoden paras numero:D
Huomasin samalla, että mulla ei oo vieläkään yhtään merkintää kuuluisassa rikosrekisteri wilmassa.
Koulusta tulin sit laitokselle, siivosin huoneen(torstai on siivouspäivä) ja aattelin käydä yläkerrassa kysymässä, että mitenkäs on mun lomien laita...
Pamahti pienimuotonen järkytys vasten kasvoja, kun sanovat, että en pääsekkään lomille. Tää oli oikeesti iso järkytys, ja syy oli todella huono... "Sait olla koko syysloman niin vaihtelu virkistää, sulla on sit kiinnioloo tää vkpl." ANTEEKS MITÄ?!
Ennen syyslomaa vielä kysyin, että saanko olla koko loman kotona, ja sanovat että sulla on menny niin hyvin niin voit olla hyvin koko loman. Varmistin vielä, että saanko sit seuraavana vklp lomat, ja sanovat että saan.. Empäs saanukkaan...
Mulla on menny laitoksella ja koulussa tosi hyvin, joten veikkaan et toi syy oli "
![]() |
| Huomasin yks päivä, että Anttilassa on tarjouksessa (50kpl/per anttila) Nikonin COOLPIX L25 hintaan 35€ (ovh.100€) Anttilan lehden kupongilla, joten pitihän mun semmonen käyä ostamssa:D Nuin halvaks patteripalikkakameraks toi on aika hyvä, HUOM ! Tän postauksen kuvat on napattu tällä:) Värivaihtoehtoja oli Musta, punainen &hopea. Tylsä kun oon niin otin mustan :D pst!Kameran kuva napattu googlesta! |
| Snake bites<3 c; Rakastan näitä, mutta oon kyllä harkinnu, että otan nää irti mun naamasta.. Medusasta löytyy nätti arpi ylähuulesta:D |
<3 Every kiss, and every hug, you make me, fall in love !
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.







