lauantai 28. heinäkuuta 2012

Mooips!!:)  Tänää en oo oikeestaa tehny mitää erikoista, ollu tämmönen perus laitoslöhöilypäivä :p Tein iltapalaks mokkapaloja yhen ohjaajan pyynnöstä:p Sain myös nuo rippikutsut valmiiks, aika tommoset simppelit tein, ja hintaa tuli yht. n.30e postimerkit mukaa laskettuna:)

Tiimarireissulta tarttu tämmöstä mukaa:p
omnom :p




Otin salamal tän kuvan sentakii,
että näkys noi ns.kimalteet:)

korttia sisäpuolelta:p
Kirjekuoret:p





182pv<3
Lisää sisäpuolelta:p
 En nyt jaksa asetella näit kuvii kunnol ku ei oo aikaa, ja tää oli tämmöne aika pikapostaus ku pojat pelaili koko päivän nii en oikei kerenny olee koneel, mut pistelen huomenna parempaa postausta!!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

perjantai 27. heinäkuuta 2012

ENEMMÄN DUUOO KU SOOLOO!

Jeje. Tosiaan, tänään oon tehny noit rippikutsukortteja, mut en saanu kaikkii viel valmiiks :p Tänää suunnittelen sinne sisälle semmost runoo, mut en oo varma saanko sitä vielä tänää valmiiks:D

 Huomenna sit lähtööpi tilauksee tämmöset !:p<3 Kyseessä on siis Iron fistin ruff rider unelmapoppoot, korkoo se 14cm ja platoo n.3,5cm :p<3 omnom, näitä ootellessa! Tarkotus ois siis käyttää rippijuhlissa noita:) Hinta: 56,00 euroa (Ennen: 89,00 euroa).+pk.4,90euroo.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 


Rippijuhlan suunnittelua:)

Mooips!:)

Olipas mukavat, tommoset kepeet ja vaivaset13,5h unet<3ah.
Nyt sit jaksaa tehä kaikkee tänää, pitäis käydä joko tiimaris/askartelukulmas ostamassa korttitarvikkeita, ku mulla on konffis+rippijuhlat 12.08.2012:D Aika huono päivä, ku seuravaana päivänä alkaapi koulut:D Mut siis tosiaan, täs alotin joskus 11 aikaa soittelee porukalle, ja kyselen osotteet+allergiat, että suan pistettyä kortit postii ja suunniteltuu kaiken tarjottava:)

Oon aatellu, että ihteni mukaan luettuna, ois porukkaa siellä mun juhlis n.30 kipaletta:) Tarjoilusta en vielä tiiä sen enempää.
Paljonkos teidän rippijuhlissa oli porukkaa?:) Ja mitä oli tarjolla?:)

Saa toki myös ehdotella että mitä voisin tarjoilla siellä, kun oon ihan outside!:)

ps. Pistän tänää vielä toista postausta tulemaan, tää nyt vaan oli tämmönen aamupostaus :p

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

torstai 26. heinäkuuta 2012

Mieti vielä, tajuut sen viimestää siellä, ku oot pohjal, ja sillo sitä mennää, eikä mietitä enää...


Mooips!:) Tänää on ollu semmone iha okok pv, oli se sossukeskustelu..:) Meni paljon paremmin mitä oletin että ois menny... Ainoo miinus vaa se, että isi ei tullu sinne kun se oli töissä eikä päässy tulemaan ): 


 Tosiaan, puhuttiin siis tästä mun jatkosta... Ja päädyttiin siihen tulokseen, että jos käyn nyt riparin kunnolla, niin riparin jälkeen loppuu kiinniolo!:) Senjälkee sit jos käyn koulua kunnolla, ja suostun menee sinne jonnekki päihdetutkimuksii(?) et kui riippuvaine oon päihteist, ja sit ne diagnisoi siellä jotai... Mut tosiaa, jos siel käymises ei ilmene mitään ongelmia, niin mä sit jään tähän lastenkotiin enkä vaihda paikkaa. Omalla tavalla hyvä juttu, toisaalta täyttä paskaa. 
++Puhuin tos edellises postaukses myös tästä, eli mulla oli vaarana saada rikosrekisteri, mutta luojan kiiiiiiiiiiiiiiitos mun kalkkunasossu oli kerranki ihana, päätti että ei tehä rikosilmotusta!:)Nyt teen sit kaikkeni ja panostan kouluu kunnolla, että mulla menis hyvin...:)

Laitos oli sitä mieltä, että mun pitäs alottaa joku harrastus:D Lopetin mun säännöllisen liikkumisen n.3vuotta sitten, ja sen jälkee en oo oikeestaa harrastanu mitää. Tkdta kerkesin harrastaa jonku aikaa, mut sit nilkat meni nii huonoo kuntoo että en jatkanu sitä/: ei vaan ollu mun laji.


Osaatteko ehottaa jotain teidän mielestä hyviä/mielenkiintoisia harrastuksia, että minkä voisin alottaa:p?


En tajunnu pistää edellisee postauksee kuvaa, mut leivoimpas yks
päivä angry birds possukakun, kun meiltä lähti yks työntekijä
toiseen paikkaan töihin niin piettiin läksijäiset... Se oli ehkä yks
parhaista ohjaajista ikinä, missU<3.
Possukakku siis sisälsi täytteenä kermavaahtoa,
jossa oli mariannerouhetta, välissä oli
mansikka-vanilija hilloa, tuon vaahtokarkkimassan&
kakun välissä oli sit valkosuklaakreemiä että tuo
massa ei lähtis valumaa siitä kakun päältä:D Silmän
valkeat osat oli sokerimassaa, ja mustat osat tein
kick-patukasta:D Vaahtokarkkimassan värjäsin
vihreällä elintarvikevärillä vihreäksi:p
Päällä sit lisukkeena minivaahtokarkkeja;)
Kannattaa kokeilla, voin muute sanoo että
oli hyvä ohje!:) Ja jos joku tarvii ohjetta, nii
kyselkee nii pistän sit sen tänne:p


PS. Pistelkee postausehotuksia:>
Toteuttelen niitä mielelläni, mutta huone+
läväripostaukset teen myöhemmin, kun
ei oo nyt kunno kameraa:p



~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Taukoo, jatkoo, en tiiä mitä tahon

Moips:) Tosiaan oli kirjottelussa pitkä tauko, ja syitä on monia.. On tapahtunu vaikka mitä paskaa ja vähemmän paskaa... Siis tosiaan, oon täs välissä hatkannu laitokselta, kun en sopeutunu sen sääntöihin.
Tosiaan, ja sääntö mihin en sopeutunu oli lävistyssääntö. En siis suostunu ottamaan mun uusia lävistyksiä pois... Ja tos oikeel on kuvaa, jouduin ottaa pois ton keskilabretin, septumin, ja bridgen...vittu että kyrpi!


 2päivää kerkesin olla poissa, ja menin kaverin kämpil avaa ovee just ku olin tiskaamas, siinä tiskiharja käessä katoin suu auki kun 2kyttää+yks meidän ohjaaja oli siinä. No eikait siinä, en oikei tienny itekkää et pitäskö itkee vai nauraa:D Nooh, sain 7päivän kiinniolon, enkä saanu liikkua minnekkään(paitsi ohjaajan kanssa tupakille..). Sit seittemän päivän kiinniolo loppu, ja kerkesin olla päivän ns.vapaana, ja sit mentii 3päivän leirille(tää oli laitoksen järkkäämä..). Siellä sit kärähähin yhest aika pahast jutusta, ja nyt sain sitte kiinnioloo ripariin asti...


Ripari alkaapi ensviikolla, ja huomenna on tosiaan sit sossukeskustelu tästä mun tilanteesta. Tuntuu et mu pää hajoo, en jaksa enää... Sossut siis miettii nyt, että miten me tehdään tän mun tilanteen kanssa. Oon kuiteski 15, mulla on laillinen lupa ottaa lävistyksiä..Enkä oikeestaa ymmärrä tätä koko paskaa, mut iha semi...Sossuilt pittää myös kysyä, että suostuuko ne siihen, että mä ostaisin sähköröökin::D Mua rupee pikkuhiljaa vittamaan koko mun tupakointi, kun oon kummiski polttanu seittemä vuotta... Ja tupakan hintaki on taas noussu iha helvetisti. Massit enne 3,5€ > nyt 4,2€...huhhuh:D Ja sähköröökin avulla vois koittaa lopettaakki:P


Raskasta huumoria:D Onneks 14.07, kiinniolon aikana, mun paraskaveri Roosa tuli pitää mulle seuraa. Leivottiin sit keksejä, ja niiku tosta pinkistä taikinasta huomaa, niin tuli kekseistäki aika härskejä.:D LoveU<3 oot tärkein.

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.