
Moips:) Tosiaan oli kirjottelussa pitkä tauko, ja syitä on monia.. On tapahtunu vaikka mitä paskaa ja vähemmän paskaa... Siis tosiaan, oon täs välissä hatkannu laitokselta, kun en sopeutunu sen sääntöihin.
Tosiaan, ja sääntö mihin en sopeutunu oli lävistyssääntö. En siis suostunu ottamaan mun uusia lävistyksiä pois... Ja tos oikeel on kuvaa, jouduin ottaa pois ton keskilabretin, septumin, ja bridgen...vittu että kyrpi!
2päivää kerkesin olla poissa, ja menin kaverin kämpil avaa ovee just ku olin tiskaamas, siinä tiskiharja käessä katoin suu auki kun 2kyttää+yks meidän ohjaaja oli siinä. No eikait siinä, en oikei tienny itekkää et pitäskö itkee vai nauraa:D Nooh, sain 7päivän kiinniolon, enkä saanu liikkua minnekkään(paitsi ohjaajan kanssa tupakille..). Sit seittemän päivän kiinniolo loppu, ja kerkesin olla päivän ns.vapaana, ja sit mentii 3päivän leirille(tää oli laitoksen järkkäämä..). Siellä sit kärähähin yhest aika pahast jutusta, ja nyt sain sitte kiinnioloo ripariin asti...
Ripari alkaapi ensviikolla, ja huomenna on tosiaan sit sossukeskustelu tästä mun tilanteesta. Tuntuu et mu pää hajoo, en jaksa enää... Sossut siis miettii nyt, että miten me tehdään tän mun tilanteen kanssa. Oon kuiteski 15, mulla on laillinen lupa ottaa lävistyksiä..Enkä oikeestaa ymmärrä tätä koko paskaa, mut iha semi...Sossuilt pittää myös kysyä, että suostuuko ne siihen, että mä ostaisin sähköröökin::D Mua rupee pikkuhiljaa vittamaan koko mun tupakointi, kun oon kummiski polttanu seittemä vuotta... Ja tupakan hintaki on taas noussu iha helvetisti. Massit enne 3,5€ > nyt 4,2€...huhhuh:D Ja sähköröökin avulla vois koittaa lopettaakki:P
Raskasta huumoria:D Onneks 14.07, kiinniolon aikana, mun paraskaveri Roosa tuli pitää mulle seuraa. Leivottiin sit keksejä, ja niiku tosta pinkistä taikinasta huomaa, niin tuli kekseistäki aika härskejä.:D LoveU<3 oot tärkein.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.