perjantai 2. marraskuuta 2012

Kuvapainotteinen postaus

 Heips !


Parin päivän sisäl ei oo oikei tapahtunu mitään erikoista, lähinnä normi koulujuttuja tms. Ehkä ainoot ilmotusluontoset asiat oli : Kävin ikanossa eilen, ja kulmakoru hävis keskiviikkona, mut ostin sit sit ikanosta uuden:D


Kuvii parin päivä sisält:

Ruutupaita, gina tricot
Kävin kuolaamas tätä paitaa jo jokunen aikaa sit, ja harkihin et ostanko vai en. Sitku menin GT,
niin tää ihanuus löytyki -50% rekist! :)





















































Pyyhkäri, Tiger 2e (BIC on sit kokovertauksena täs kuvas:D)






++ Ostin sen kulmakorun mistä jo mainihinki(joka on kylläki ny frownys mut eri palloil) sit ostin sipsipussin ja 2L jääteen)


Banaani-suklaa muffinit

(c)Jasu&Terminaattori:




Siskon rakas, 8v <3



MITÄ ON NÄMÄ MUN PÄÄHÄNPISTOKSET?!
frowny
<3 ps.ihanan kuivat huulet ja sillei!

Omnomnomnomnom<3 Voin sanoo että ei sattunu yhtää, mutta ei tässä kyllä ollu mitää järkeekää xD. Trolololololol saapi nähä kauanko tuo tuol killuu, veikkaan että rakas ei oikei tykkää jos/kun se kuulee tästä..:D



~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

torstai 25. lokakuuta 2012

Postaus x 2






Heipsis!c(:


24.10.2012
Kävin siis kirjastossa koulupäivän jälkeen palauttaa kirjan, jonka olin lukenu yht äikän projektii varten:) Kirja oli Juha Nummisen kirjoittama Iskijä, ja voin sanoa että on todella hyvä kirja ! Kun kävelin kirjastolta pois, niin oli pakko poiketa seppälän alennuksissa ja citypörssissä 10min pikareissu, kun oottelin bussia !

Tällästä tarttu tälläkertaa mukaan :
Citypörssi 2e. Tän kirjan siis ostin tosiaan ihan mielenkiinnosta, koska  ku olin ipana niin katottiin aina mutsin kans "olet mitä syöt ":D Se oli yks harvoista asioista mitä tein mutsin kanssa..

Farkut, seppälä
Farkut takaa





Perus collarit, seppälä





Satuin bongaamaan nää molemmat pökät alerekistä, jossa oli tuotteita 2 yhden hinnalla ! Farkkuja sovittaessa huomasin, että niistä puuttuu nappi, josta huomautin kassalla, ja hinta tippu = lopputulos 12,95€ !

Eli kalliimmat piti maksaa ite, ja seppälä "tarjos" halvemmat:) Mun mielestä ihan hyvin jos maksoin kaksista housuista 12,95€, ku jos nuo ois ollu normihintaset oisin saanu pulittaa melkei 60€...

Näitten lisäks mukaan lähti pinkit silikooniset(?) olkaimet, ovh 2,95€ ja makso 0,30€ :D

Omnom<3 Mutsi toi purkkaa laivalta c:





25.10.2012 
Ja sit takas tän päivän parii.. :) Yö meni huonosti, ja aamu alko sitäkin huonommin... Valvoin varmaanki johoki väh.päälle neljään, ku en saanu unta. Aamulla sit heräsin 08.25 ja oisin myöhästyny koulusta, ellei Heikki ois heittäny mua:D (Normaalisti siis lähden kävelemään kouluun 08:30 jos 9meno.)

Koulussa sain positiivisen yllätyksen, sain terveystiedon kokeesta 8- ! Tää oli siis tän vuoden paras numero:D  

Huomasin samalla, että mulla ei oo vieläkään yhtään merkintää kuuluisassa rikosrekisteri wilmassa.

Koulusta tulin sit laitokselle, siivosin huoneen(torstai on siivouspäivä) ja aattelin käydä yläkerrassa kysymässä, että mitenkäs on mun lomien laita...
 Pamahti pienimuotonen järkytys vasten kasvoja, kun sanovat, että en pääsekkään lomille. Tää oli oikeesti iso järkytys, ja syy oli todella huono... "Sait olla koko syysloman niin vaihtelu virkistää, sulla on sit kiinnioloo tää vkpl." ANTEEKS MITÄ?!
Ennen syyslomaa vielä kysyin, että saanko olla koko loman kotona, ja sanovat että sulla on menny niin hyvin niin voit olla hyvin koko loman. Varmistin vielä, että saanko sit seuraavana vklp lomat, ja sanovat että saan..  Empäs saanukkaan...
Mulla on menny laitoksella ja koulussa tosi hyvin, joten veikkaan et toi syy oli "selittelyä kirjaimellisesti pelkkää paskaa". Tää johtuu 99,99% varmasti toisesta asiasta, joka ärsyttää meidän laitoksen ohjaajia suunnattomasti, mutta ne ei pysty myöskään kieltämään sitä...



Huomasin yks päivä, että Anttilassa on tarjouksessa (50kpl/per anttila)  Nikonin COOLPIX L25 hintaan 35€ (ovh.100€)  Anttilan lehden kupongilla, joten pitihän mun semmonen käyä ostamssa:D Nuin halvaks patteripalikkakameraks toi on aika hyvä, HUOM ! Tän postauksen kuvat on napattu tällä:) Värivaihtoehtoja oli Musta, punainen &hopea. Tylsä kun oon niin otin mustan :D pst!Kameran kuva napattu googlesta!




Snake bites<3 c;  Rakastan näitä, mutta oon kyllä
harkinnu, että otan nää irti mun naamasta.. Medusasta
löytyy nätti arpi ylähuulesta:D









<3 Every kiss, and every hug, you make me, fall in love ! 






~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

tiistai 23. lokakuuta 2012

Sillonku pimenee ja hiljenee, kaikki muu paitsi sun huonees...

Kiinnitystapana micro-ringit, tilasin 200kpl
ja päähän mahtu n.150kpl :D hinta.n.55e.
(Täs kuvas näit ei oo suoristettu eikä muutenkaa tehty mitää...)
Heeips:)

Sain olla koko syysloman kotona, ja jaon loman silleen, että olin iskällä pe-ke ja mutsilla sit ke-su :)
Lomat meni hyvin, iskän luona ollessa olin pikkubroidin kanssa, ja kävin sit kavereitten luona:) Sit kävin ostaa anttilast nikonin peruspokkarin, ku makso vaa 35e:D

Nooh, sit keskiviikkona menin äitille, ja kaveri tuli meille:) Siinä äitin luona ollessa sit kiinnitteltii mun hiukset päähä, jotka tosiaan oli tullu laitokselle lomalla ja kävin ne sieltä hakemassa. Tutustuin sit lomalla mun veljen uuteen tyttöystävään, joka vaikutti ihan mukavalta:)

Hiuksissa totesin semmosen ongelman, että vaikka värjäsin hiukset kolmesti, niin oma hius on silti erivärinen kun pidennys... Oottelen nyt jonkun aikaa, että oma hius saa olla rauhassa, ja sit ostan sävyttävän ja pistän sen päähän :) Saa nähä mitä tulee, muuten oon ihan tyytyväinen.


Lauantai-iltana käytiin sit hohtokeilaamassa 2h, ja voin sanoo että jalat on pikkasen kipeet:D

Sunnuntaina laitoksella oottikin yllätys, nimittäin yhtäkkiä mulle sanottiin, että sulta pitää ottaa seulat... olin sillein että mitä helvettiä?! Tämä on kuulema yleinen käytäntö, kun tulee pitkiltä lomilt, mut ei mulla tän melkein vuoden aikana oo kyllä ennen otettu vaikka oon pitkiltä lomilta tullukkin?

Maanantaina sain sit nauraa katketakseni, kun yksi ohjaaja tuli mun huoneeseen ja ilmotti mulle, että on tehty pyyntö, että mun pitää tehdä raskaustesti.. mitävittua?! Syytä kun kysyin, niin syy oli = " Ollaan nyt nähty sua useempaan otteeseen henkilön X kanssa(joka on 18v), jonka perusteella ollaan päätetty että sä seurustelet, jonka perusteella automaattisesti harrastat seksiä hänen kanssaan "....


HMMMMMM.... mitähän vittua? Ensinnäkin oon 15, tuskin haluisin vielä tässä iässä lapsia? Toiseks, mulla on e-pillerit, ja just sunnuntai iltana kävin vielä pyytämässä uuen liuskan, kun vanha oli lopussa.. Eikä mulla ole aikomustakaan olla käyttämättä ehkäisyä, joten mietimpähän tässä vaan että mikäköhän vittu laitosta vaivaa...? En nyt ensimmäisenä ois aatellu että laitos menee näin henkilökohtaisiin asioihin puuttumaan..

Maanantai aamuna, menin normaalisti kouluun, ja sain siellä sit eka ahistuskohtauksen, jonka jälkeen iski paniikki. Mut tultiin hakee sit laitokselle ja rauhotuin sit aikanaan.. Noh, tiistai-aamukaa ei kyllä menny sen paremmin, aamulla kun heräsin niin ääntä ei lähteny ollenkaan, ja tuntu ihan siltä että ois koko kurkku ollu turvonnu.. Nielaseminen lähes mahotonta, ja aina kun nielas niin tuntu jumalaton paine korvassa.. Syöminenkään ei oikei meinannu onnistua...Empä sit tiiä mikä mulla on, koska lääkäriaikaakaan ei saatu varattua.. Tänään ois sit tarkotus käydä ostamas apteekist jottai pillereitä jotka helpottas tätä mun olotilaa..

POSITIIVINEN YLLÄTYS ! Sain sunnutain kuulla, kun mutsi toi mun kamoja, että mun omaohjaaja on miettiny semmosta, että joululoman jälkeen voitas kokeilla kotiutumista... innolla sitä ootellessa !

Nyt tuli suht tylsä ja (melkein) kuvaton postaus, mutta koitan nyt saaha enemmä aikaa olla koneella, nyt kun on kokeita ollu tosi paljon niin laitos ei oikei jousta siinä että sais tehä muuta ku lukee kokeisiin ://

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

lauantai 6. lokakuuta 2012

Halaan ilmaa, kuvitellen et sä halaisit mua takasin.

Hops! 9000 sivun kattomist, kdi siit!:)


HEEEIPS!:)))))

Nyt mulla on menny suht hyvin, ja oon ylpee itestäni. Koulussa on menny iha OK, ja opettajat ei oo tänävuona niponu kertaakaa (vielä..) mistään:D Ei oo ylimääräsii poissaolojakaan(joita oli viime vuonna liki 300...)

Sain tossa kuulla, että mulle tulee purukiskot.. En periaattees haluis niitä, mut toisaalta jos se auttaa mun leukavikoihin niin mikäs siinä :) Nämä siis sen takia, että mulla on noi leuan nivelet(?vissiinki) kasvanu liian pitkiks ja lähteny kaartumaan, joka aiheuttaa siis järkyttäviä kipuja ja leuat naksuu.. Ja tätähän ei auttanu yhtään se, kun joskus kuusviivaseittemänvee potkasin nyrkkeilysäkkiä joka tuli suoraan leukaan, ja nyt siitäkin hetkestä on muistona arpi leuassa:D


Neule, Seppälä 29,95€

Olin tossa yks pv kummin kans kaupungissa, ja bongasin sieltä sit tämmösen neuleen:p En yleensä pidä mitään neuleita tms. Aina kulen huppari päällä, mutta muhunki tais iskee hitunen naisellisuutta ja kummi päätti sit ostaa ton mulle :) Samana päivänä käytiin syömässä kummin kanssa Amarillossa, nomnom :)

 Täs ois sit pari TODELLA hyvälaatuista kuvaa tänyön oleskeluista.. Eli siis tällä hetkellä oon Pöljällä, mökillä ft. Faija, mutsipuoli++pikkubroidi:) Tosin kaikki muut on jo nukkumassa ja mä datistelen täällä kokiksen voimalla mitä rakas toi mulle lavallisen ruotsista:P



Näillä mennään tää yö! <3 omnom.
M&M vaa puuttuu täst kuvast;)



~Ensirakkauden tavalla mun sydän rinnassa hakkasi,
joka kerta kun sut uudelleen tapasin...<3 Miss u.

Herkku,herkumpi, colt;)

Tilasin tossa viikolla 200x0.5g x50cm micro ringejä, jotka ois sit tarkotus pistää päähä ku ne saapuupi sieltä kiinasta!:) Otin semmosen luonnonvaaleen värin, en uskaltanu ottaa ihan blondia kun mun tuurilla ois ollu liian vaaleet omaan päähän, ja mun hiusten väri ei vaan yksin kertasesti vaalene tästä. Jos ne on tummemmat kun omat hiukset niin en rupee palauttaa, vaan värjään sit ennemmin oman pään:D Microista lisää sitten, ku tuleepi paketti perille:)

Tässä datistelen kiltisti kun kaikki muut on nukkumassa, kiltisti oottelen huomista:) Huomenna ois siis tarkotus käydä kahtomassa ku yhellä jätkällä ois suzuki pv myynnissä, ja kahtoo lähtiskö se tämän tytsyn mukaan:)) 

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

perjantai 28. syyskuuta 2012

Every kiss, and every hug, you make me fall in love

Heips! Nyt en oo postaillu pitkään aikaan, ja syynä ollut koulu ja sen seurauksena jumalaton väsymys !
Viime viikolla mun silmälle sattu jotai, ja se turpos ja silmäluomi pamahti mustaks, näytin ihanasti siltä et oisin saanu turpaa:) Noh, turvotus laski, ja nyt sit yöllä tos pari päivää sit oli tullu IHANA verenpurkautuma... Nyt sit nään tosi huonosti, ja tuo on ihan törkeen näkönen! Lääkärit oli vaa aluks joo eime tiietä et mikä sul on ja et tuo on ihan normaalia.. nyt oon sitte käyny kolmesti lääkäris tuon takia:)


Täs kuvas ei oo ees paha näköne ku se on levinny viel lisää ton jälkee..
Nooh, mut sit koulusta:) Vihaan matikkaa, ja meil oli sit koe.. Sain ekaasta kokeesta 5½, ja sit meiä luokas on 21oppilast nii 10 sai kokeesta nelosen, nii sit uusittii koko porukka:D Sit sain 6+, ja oon ihan ylpee itestäni koska oon ollu tosi huono matikassa...

Iltaa tuli äsken vietettyy Rytöllä, ja nyt oon sit täs äipäl:) Viikonloppu menee kotona chillaillessa ja ensviikolle lupaan huonepostausta!

ps. pitäiskö uusii blogin ulkoasu vai ei?Mielipiteit?:)


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Hyväksyin sen, et taas mä hävisin.

Heeips !:)

Nyt en oo kerinny vähää aikaa kirjotella, mut tosiaan tulin just äske töistä, niiku tossa aikasemmas postaukses jo kirjottelinki :P En oo varma, joko oon kirjottanu täst, mut nyt jos jatkan käyttäytymistä tällei, miten käyttäydyn nytte, nii saan ne jokaviikonloppuset lomat!:) Oon tosi ylpee itestäni, ku tätä mun käyttäytymistä on ruvettu tarkkailemaan kouluje alusta lähtien:)

Onkos täällä muita BB:n himofaneja? Täält ruudun takaa löytyypi yks, ja suosikki on tällähetkellä Jouko<3.Ahh, joku niin ihanan näkönen jätkä, ku löytyy tatskaa ihan mukavasti:P

Mites teillä on menny? Ja miten teillä menee koulussa?

Ps.EHDOTELKAA POSTAUKSIA!!:) (huonepostausta en vielä tee, ku saatan vaihtaa huonetta täs lähiaikoina:D)

Pps.tuo mun savuton juttu kusi..:D Ei voi mitää. Ei taija vaa olla nyt sopiva hetki lopettaa.

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

perjantai 24. elokuuta 2012

Kuopion Rompetori 31.8-2.9.2012

Moips!:) Tänään ois tarkotus lähtee Pöljälle ettimään kamppeita ensviikon rompetorille, josta mut voi bongata mu faijan kans myymäst kaikkee armeijatavaraa/keräilytavaraa :p

Sain siis yhen yön ylimääräsen loman, ku nyt on menny koulu niin hyvin että en oo myöhästyny kertaakaa/kertaakaa ei oo jääny läksyt tekemättä/en oo saanu jälki-istuntoja:)

Oon tosi tyytyväinen itteeni, että oon parantanu koulussa:)

Ps. Oon nyt ollu 7päivää savuton, ja ylpee itestäni!!

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

perjantai 17. elokuuta 2012

Home sweet home.

Mooips! Nyt on ollu kirjotuksest taukoo, oli rippijuhlat ja koulut alko. En oo täs kerenny oikei postailee, ja syitä on ollu mm. koulu:) Tos eilen päätin lopettaa tupakoinni, ja oon täs nyt päivän ollu polttamatta.. Saapi sit nähä mite tuo onnistuupi:) Tää viikoloppu kuluupi mökillä, kun tuli sukulaisia virosta<3

Postailen seuraava kerra sitte, ku saan niit kuvia tänne:D Nyt on ollu vähä ongelmia tän blogin kans, ei voi mitää. Ps. Tuntuu ihanalta kirjottaa koneel ku vasemman käen rystyset paskana...

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

perjantai 10. elokuuta 2012

Hei kuuntele mua, ymmärrätkö itekkää? En ymmärrä, mut mä lupaan silti yrittää

Oon pahoillani täst kaikest pahast/
mitä tehny oon/tajusin sen nyt vast itekki/
kyl mä kuuntelen hei/ mut nyt koitan auttaa vaa itteeni./
(c)jasu



^
Tää kuvaa mua tällähetkellä enemmä ku hyvin. Tajusin nyt, että ihan oikeesti hei, voin päästä pohjalt viel ylös jos ite haluun, se on vaa asenteesta kii. Oon aatellu kokoaja, et hei, ei täst tuu mitää vaikka kuinka yritän. Ne mun yritykset on jääny parist viikost parii kuukautee, ja siit ei oo tullu yhtään mitään.

Nyt, ku koulu alkaa, lupaan oikeesti yrittää. Kiitos mun veljen, tajusin tän kaiken paskan mitä oon mun läheisille aiheuttanu mun tempauksilla. Tähän mun päätöksee vaikuttaa kaikki, mun kaverit, koulunkäynti, käyttäytyminen, asenne jne.

Annan itelleni nyt viimesen mahollisuuden, en jaksa enää. Nyt lupaan itelleni, et ku koulut alkaa, niin panostan kouluun. Mä oikeesti yritän, teen sen itteni takia. Sen lisäks et lupaan parantaa kouluu, niin lupaan parantaa myös muutaki. Lupaan arvostaa sitä, mitä mulle annetaan, enkä enää mieti nii paljoo sitä, mitä mulla ei oo...

Okei, myönnän, mulla ei mee kovin hyvin, mut mulla menee hyvin siihen katottuna, miten joillaki muilla menee... on ihmisiä, joilla menee oikeesti paljon paskemmi ku mulla...

Ja jos en nyt onnistu, niin mä en oikeesti tiiä, mitä mä teen... Mut mä myös tiiän sen, että mulla on läheisiä ja ystäviä ja kavereita, jotka oikeesti tukee&auttaa mua... Kaikki on kiinni nyt vaan mun omasta asenteesta.

ps.
♥ Rakastan ja välitän mun veljestä oikeesti, vaikka en osaa näyttää sitä aina, ja tiiän että oon tehny paljon paskaa sua kohtaan, mutta nyt mä lupaan, että et tuu pettymää.
Joosep. 

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.   

KYSYMYSPOSTAUS PART.1+


  1. 3 hyvää asiaa ulkonäössä ja 3 huonoa?

    Ulkonäöllä ei loppue lopuks oo mitää merkitystä, sisin ratkasee :-)
  2. Pisin seurustelusuhteesi? 

    1,4 vuotta.
  3. Ootko parisuhteessa? 

    En.
  4. Mikä on sun lempilävistys? 

    Niskakorut. Niitä on kyllä kaks mutta hups:D
  5. Ootko käyttäny huumeita? 

    Valitettavasti joo, ja kadun sitä.
  6. Millanen on sun perhe? 

    Mun perheeseen kuuluupi : Mutsi ja sen edellisestä parisuhteesta mun veli, joosep, faijapuoli+sen kaks lasta Teemu&Samuli. Sit Faija+ mutsipuoli ja sen edellisestä parisuhteesta yks lapsi Teemu+ faijan+mutsipuolen lapsi Tero. Faijan entisestä suhteesta mun veli joka on nyt hoidossa, Janne.
  7. Pidätkö elämästäsi sellaisenaan? 

    Menetteleehä tuo. Paremminki vois mennä:) Mut mä oon tyytyväine siihe, mitä mulla on, koska kaikilla ei oo tätäkää...
  8. Tärkein henkilö? 

    Toni. Yksinkertasesti yks maailman ihanimmista ihmisistä ketä tunnen. Voin puhua sille kaikesta, ja voin luottaa siihen 100%.
  9. Ootko ollu koskaan tosi alamaissa ja joku ihminen ois saanut sut todellisuuden tajuihin? 

    Oon. Enemmänki ku kerran. Ja tosi moni ihminen on auttanu mua, kiitos siitä.
  10. Tykkäätkö emoista?

    Kyllä 8).
  11. Onko seurustelukumppanin ulkonäöllä väliä?

    Ei. Sisin ratkasee.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.  




torstai 9. elokuuta 2012

KYSYMYSPOSTAUS PART.1


  1. Kuka on sun paras ystävä?

    1#st. Roosa<3 Ylivoimasesti:) Ollaan tunnettu -06 lähtie, ja ollaan siitä asti oltu parhaita kavereita. Ja voi kyllä, meilläkin on ollu omat huonot hetkemme ja alamäkemme meiä ystävyyssuhteessa. Mut ei se maailmaa kaada, mun mielestä meidän riidat on vaan parantanu meiän välejä omalla tavallaan.
  2. Mikä on paras asia elämässä?

    On tosi vaikee luetella yhtä parasta, mutta parhaita on perhe&kaverit. Vaikka mulla onki ollu mun perheen kanssa tosi vaikeeta välillä, on ne silti kaikki mulle tosi tärkeitä ja rakkaita.
  3. Voisitko harkita lopettavasi tupakanpolton ja alkoholin käytön?

    Aina sitä voi harkita. Eriasia onnistuuko siinä. Juomista oon vähentäny tosipaljo, sen jälkee ku jouduin laitokseen.(Varmaan ainoo positiivine asia koko laitoksee joutumises..) Ylipäätäsä mun mielestä päihteet on perseestä, syvältä sieltä. Mutta silti oon sortunu käyttämään niitä, ja mä rehellisesti myönnän sen. Oon myös käyttäny kaikkee, mitä ei todellakaa pitäis käyttää... Oon myös aatellu, että kokeilisin lopettaa tupakanpolton sähköröökin avulla:)
  4. Mistä asioista saat iloa elämääsi/mitä asioita teet mielelläsi?

    Saan iloo mun elämää siitä, että nään mun kavereita. Jotkut vaan asuu toi kaukana, ja niille tulee soiteltuu sit päivittäi, jos on paha olla. On ihana et tietää ihmisiä, joille voi soittaa mihin aikaan tahansa ja ne oikeesti kuuntelee:) Toinen on lävistykset. Rakastan sitä tunnetta, kun neula menee ihosta läpi. Tykkään myös tosi paljon tehä niitä:) Tykkään myös tosi paljo värjätä/leikata hiuksia:D
  5. Onko sulla enemmän kavereita vai ystäviä?

    Mulla on mielestäni suht.paljo molempia:) Kavereita on ehkä silti enemmän, mutta ystäviä tulee kokoajan lisää:)
  6. Karkki vai suklaa?

    Saanko tähä vastata molemmat?:D Riippuu iha mielialasta:)
  7. Kesä vai talvi?

    Omalla tavallaa molemmat, mut vastaan silti kesä. On ihanaa ku on lämmintä:) Kuha ei oo vaa liia lämmintä... (becouse rakastan hupparikelejä)
  8. Unelma-ammattisi?

    Lävistäjä&tatuoija. Toinen vaihtoehto ois ravintolapäällikkö:)
  9. Kuvaile itseäsi 3 sanalla?

    1.Rautaturpa 2.Omaperäinen 3.Itsepäinen
  10. Mistä lävistyksestäsi et ikinä luopuisi?

    Ilman kielikorua on tosi alaston olo. En tiiä osaisinko olla ilman sitä. Toisaalta mulla on 2kertaa ollu kaks kielikorua, ja se oli liikaa:D Omalla tavallaa oon niin kiintyny noihi niskakoruihi, että en haluis luopua niistäkää. Vaikee valinta:D En tiiä itekkää...
  11. Haluaisitko tatuoinnin?

    Kyllä kiitos! Onko vapaaehtosia maksamaa..?:D
  12. ..jos haluaisit, niin millaisen?

    Tribaalisydän nilkkaan, ukin muistoks. Ukki oli ihminen, jonka kanssa pysty tekee mitä tahansa, ja sille pysty puhuu mistä tahansa. Miss u<3
  13. Tykkäätkö enemmän isästäsi vai äidistäsi?

    Tykkään molemmista. Molemmat on omalla tavallaa tärkeitä ja ihania mulle. Mut faija on tällähetkellä mulle läheisempi.
  14. Lempiohjelmasi telkkarissa?

    En yleesä kato telkkaria, en tiiä miks:D Mut ruokaohjelmat vie tän tittelin ylivoimasesti:p
  15. onko poni pinkki vai pinkeä ;))?

    Poni on pinkki ja pinkeä(; (Tää juttu siis on meidän riparilta, kun meidät jaettiin ryhmiin, ja meidän ryhmän nimi oli Pinkit es_ponit:D)
  16. Minkä ikäsenä aloit polttaa?
    Kakkosluokalla. Joku mua viisaampi voi laskee, et minkä ikäne oon ollu:D
  17. Milloin joit ekan kerran?
    Kolmosluokalla.
  18. mihin aiot jatkaa peruskoulun jälkeen, ootko jo miettiny?

    Tätä oon miettiny oikeesti tosipaljon. Hotelli&catering ala taitaa olla se mun juttu:) Periaattees tykkään myös tosipaljon auto-, ja mehtäteollisuusalasta, mut oon vaan niin kiintyny siihe ruuan tekemisee et se taitaa olla enemmä mun juttu:D
  19. ...eli mikä sun haaveammattis on?

    Ravintolapäällikkö. Haaveilen myös lävistäjä&tatuoijan alasta:p
  20. Seurusteletko?

    Vastaan tähä vaa kylmä viileesti että en:D
  21. Lemppari automerkki?

    BWM on ollu aina lähellä sydäntä<3ah.
  22. mitä mieltä oot lasten hyväksikäyttäjistä?
    Mun mielestä ne on sairaita. Jos ne ite kokis sen, että miltä meistä lapsista tuntuu, ku meiltä riistetää jotai, mitä ei voi saaha ikinä takas. Jos ne ite tuntis sen tuskan, kun ne masentuu. Kun ne ite tuntis sen tuskan, kun ei uskalla puhua kellekkään. Jos ne ite tuntis sen tuskan, kun ei voi luottaa ihmisiin...

  23. Kuka on sun esi kuva?

    Julkkiksista 
    Katherine von Drachenberg(Kat von D). Tavallisista tallaajista ylivoimasesti Faija. Ihailen sitä miten se tietää niin paljo kaikesta, ja millä tavalla se se selvittää asiat.
  24. Miks jouduit laitokseen?

    Omien hölmöilyjen takia, ja sen takia että en osannu purkaa mun pahaa oloo mihinkää muuhu ku siihe, että riideltiin vaan mutsin kanssa...Osittai johtu myös siitä, että mutsi oli itekki iha rikki ja välimatka oli parempi meille molemmille. Oon aina halunnu muuttaa faijan luo, ku tuun sen kans paremmin toimee. Mulla ei vaa oo ollu ikinä mahollisuutta siihen...
  25. Ootko neisyt(jos hyväksikäyttöä ei lasketa)?
    En.
  26. Kuinka monen tyypin kaa oot seurustellut?

    Oon ollu nuori ja hölmö, liian monen. En kyllä laske ala-asteen "leikkisuhteita" tähän. Mut siihen kahtoen että joistaki ei vaa yksinkertasesti oo tullu yhtää mitää, en silti piä itteeni pleijana. (Siihe kahtoen että mun pisin suhde on ollu sen 1,4vuotta:p )
  27. Kumpi olisit mielummin tyttö vai poika?

    En tiiä:D Tuntuu et miehet pääsee paljo helpommalla. Toisaalta, nojaa..:D En osaa vastata tähän. Mulla oli yhessä vaiheessa ns. jätkäkausi, enkä näyttäny ollenkaa tytöltä. Mm. opettajat ei tajunnu että oon tyttö:D
  28. Ootko hetero bi vai lesbo?

    En oo ikinä aatellu tota tarkemmin, että oonko hetero vai bi. Mun mielestä ihmiset on samanarvosia, sukupuolesta viis. Enhä mä voi tietää vielä, että onko se mun unelmien kumppani prinssi, vai prinsessa? Mä en yksinkertasesti tiiä:D Aika näyttää, mitä tuleman tulee :p
  29. Ootko muka alottanu polton 8 vuotiaana ku ihanku olisit tuol aikasemmi sanonu et oot polttanu jo 7 vuotta ;o?

    Alotin tupakanpolton 2luokalla, mut en jaksa laskee minkä ikäne oon ollu sillo:D Jos joku jaksaa laskee, nii laskekee sen mukaa että oon syntyny tammikuus:D
  30. Kuinka usein juot alkoholia ?

    Ennen viikottain, nykyään harvoin.
  31. Mitä teet yleensä ku oot laitoksessa?

    Tappelen&kinaan poikien kanssa pienimmästäki asiasta:D Vihaan näitä jätkiä(+yhtä muijaa), mut silti nää on mulle ku toinen perhe. Sen lisäks oon koneella, ja saatan piirtää tai pelata jotai.++Ravaan tupakil tunni välei:D
  32. Aiotko panostaa kouluun tänä vuonna?

    Aion. 5.58 k.a.lla ei pitkälle pyritä:D Vihaan koulua, ja oon aina kapinoinu siellä ( sen kyllä huomaa, ku sain "vuoden räjähdysvaara" tittelin viimevuonna koulussa:D)
  33. Jäätelö vai karkit?

    Tähänki vastaan molemmat :p Mielialasta riippuen.
  34. Miten onnistut aina telomaan ittes?

    Entiiä:D Luoja on luonu musta tapaturma-altiin pikku paskiaisen c:
  35. Missä sut on raiskattu?

    Olin mun tuttavan mökillä, mutta siitä ei sen enempää.
  36. ootko ikinä miettiny itsemurhaa?

    Oon. Ja oon yrittänykki. Mun elämä on ollu pienestä kii. Ilman mun ex-poikaystävää mä en ois täällä. Junaraiteet ois ollu mun lippu taivaasee.
  37. Mistä pidät sun elämässäs?

    Omalla tavallaa vihaan kaikkee, omalla tavallaa rakastan kaikkee.
  38. Oletko kokenut väkivaltaa?

    Kyllä.
  39. ...Henkistä vai fyysistä?

    Henkistä ja fyysistä.
  40. Mitäs kuuluu?

    Iha prus:)
  41. Hyväsytkö kaikki omina itsenään?

    Kyllä. Ainaki kovasti yritän, poikkeuksia toki on.
  42. Mistä pidät itessäs?

    Tykkään mun lävistyksistä:D Ja siitä, että mun hiuksista ei tuu hamppua, vaikka värjäilen niitä tosi usein:D Tykkään myös siitä, että mä rusketun vaikken oo arskanpalvoja:D
  43. ,,,ja mistä et?

    Kroppa, ääni & ulkonäkö.
  44. Kavereissa laatu vai määrä?

    Laatu.
  45. Lempivärisi?

    Musta+ limenvihree:)
  46. Millasia vaatteita tykkäät käyttää ja millasia et?

    Tykkään käyttää miesten vaatteita, kanin farkkuja, isoja huppareita&t-paitoja. Ennen pidin kokoajan lippiksiä, mut se aika on menny nyt ohi. Rakkauteni skeittareita kohtaan on lupaus pitävä, ensimmäisistä mustapinkeistä vansseista lähtien. ++Mussa on piilonaine, joka osti noi 14cm korot(;(; 
  47. Viihdytkö mielummin keskustassa vai laitoksella?

    Keskustassa. Sillonku masentaa, nii oon ennemmi laitoksella mun omas huonees, sillon ku on oikeesti paha olla...
  48. Oletko mielestäsi kokenut paljon paskaa elämäsi aikana?

    Oi kyllä. Enemmä ku paljo. LIIIKAAAAAAAAAAAAAA-A.
  49. Millä luokalla olit ku aloit polttaa/minkäikäne ku maistoit ekan kerran röökii ?

    Kakkosella.
  50. Millä luokalla olit ku teit ite ensimmäisen lävistyksen?

    Oisinko ollu nelosella tai vitosella, ku tein itelleni sivulabretin.
  51. Ootko tyytyväinen elämääs?

    Omalla tavallaa joo, omalla tavallaa en. Oon silti tyytyväine siitä mitä mulla on, vaikka mulle sattuu ja tapahtuu paljo paskaa...
  52. Mikä on sun keskiarvo?

    5.58. (Ku menin ylä-asteelle, se oli 7.8)
  53. Kuinka pitkä oot?

    n.165cm.
  54. Mitä koulua käyt?

    Oleilen tällähetkellä hatsalan klassillisessa koulussa:D
  55. Onks sul paljo kavereita?

    Tarpeeks, mut silti uudet tulokkaat on aina tervetulleita:)
  56. Miltä laitos-elämä tuntuu?

    Lyhyesti ja ytimekkäästi : PASKALTA!
  57. Mikä on sun luonnollinen hiusväri?

    Tositosivaaleenruskee/blondi.
  58. Onko sulla lemmikkejä?

    R.I.P. Rölli, Petteri, Leenu, Liinu & Tiinu. Gerbuja:)
  59. Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?

    Mun kaverit/ystävät sanoo et oon tosi sosiaaline, joten vastaan tähän kyllä:)
  60. Minkä kaiken väriset hiukset sulla on ollu?

    Blondi, musta, punanen, ruskee, sininen, violetti, pinkki, vihree, oranssi.... Ois ollu helpompi kysyä, mitä värii mulla ei oo ollu täs pääs?:D (Ei siinä, en vissii siihekää osais vastata:D)
  61. Paljon ystäviä/kavereita vai pari luottofrendii?

    Pari luottoo.
  62. Onko sinulla tyttö/poikaystävää tällähetkellä?

    Ei.
  63. Oletko sinkku vai parisuhde ihmisiä?

    Parisuhde:)
  64. Oletko aamu-uninen?

    Todellaki!
  65. Tykkäätkö kirjoittaa tätä blogia?

    Kyllä:)
  66. Mistä sait idean aloittaa blogin kirjoittamisen?
    En oo oikei ikinä osannu kirjottaa päiväkirjaa, mut mun pitää silti saaha purkaa mun tunteet johonki. Blogin kirjottamine helpottaa, sillonku vituttaa:) Kuulokkeet korvii, ja tekstii koneelle, mikä sen parempi rentoutumiskeino?:)
  67. 3 sanaa joilla kuvailisit tyyliäsi?

    1.Jännä 2.Omaperäinen 3.Outo
  68. Tykkäätkö käyttää mekkoja?

    Vihaan mun kroppaa, mut tietynlaisis mekois tunnen oloni kauniiks:) Niitä harvoja hetkiä, millon oikeesti oon sinut itteni kanssa.
  69. Oletko (emo,tavis,lissu ymss) ? 

    Tää vaihtelee kausittai. Mua ei ikinä voi oikeestaa luokitella kunnolla yhteen luokkaan. Toisena päivänä mut näkee mekko pääl,korot jalas, toisena päivänä oon maastohousuis, seuraavana päivänä XXXXXXL kokosis vaatteis, sit yhtäkkii oon tavis:D Oon outo.
  70. Haukutaanko sinua paljon?

    Kyllä. Haukkujille yks vinkvink : Kato eka peilii, ja laske samal kolmee. Mieti mitä oot, ja laske keskisormes(;
  71. Oletko menettänyt ystäviäsi/kavereitasi omien virheidesi takia? 

    Kyllä. Mut nää tapaukset on ollu mun mielest oikeit päätöksii, muitte silmis ne on ollu virheit. Esimerkkinä se, että lopetin pilven polttelun. Pari kaverii lähti, mut siinä samas totesin et hei, eine oo oikeit kavereit =D
  72. Onko jotkut ensiset ystäväsi nyt vihamiehiäsi? 

    Kyllä. Mm. Osat mun ex_poikaystävistä, ja pari muuta tapausta.

Jos joku kysymys puuttu, nii kommentoikaa jos haluutte uutta kysymyspostausta tulemaa!:)


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.