Moips!:) Tänään ois tarkotus lähtee Pöljälle ettimään kamppeita ensviikon rompetorille, josta mut voi bongata mu faijan kans myymäst kaikkee armeijatavaraa/keräilytavaraa :p
Sain siis yhen yön ylimääräsen loman, ku nyt on menny koulu niin hyvin että en oo myöhästyny kertaakaa/kertaakaa ei oo jääny läksyt tekemättä/en oo saanu jälki-istuntoja:)
Oon tosi tyytyväinen itteeni, että oon parantanu koulussa:)
Ps. Oon nyt ollu 7päivää savuton, ja ylpee itestäni!!
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
perjantai 24. elokuuta 2012
perjantai 17. elokuuta 2012
Home sweet home.
Mooips! Nyt on ollu kirjotuksest taukoo, oli rippijuhlat ja koulut alko. En oo täs kerenny oikei postailee, ja syitä on ollu mm. koulu:) Tos eilen päätin lopettaa tupakoinni, ja oon täs nyt päivän ollu polttamatta.. Saapi sit nähä mite tuo onnistuupi:) Tää viikoloppu kuluupi mökillä, kun tuli sukulaisia virosta<3
Postailen seuraava kerra sitte, ku saan niit kuvia tänne:D Nyt on ollu vähä ongelmia tän blogin kans, ei voi mitää. Ps. Tuntuu ihanalta kirjottaa koneel ku vasemman käen rystyset paskana...
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Postailen seuraava kerra sitte, ku saan niit kuvia tänne:D Nyt on ollu vähä ongelmia tän blogin kans, ei voi mitää. Ps. Tuntuu ihanalta kirjottaa koneel ku vasemman käen rystyset paskana...
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
perjantai 10. elokuuta 2012
Hei kuuntele mua, ymmärrätkö itekkää? En ymmärrä, mut mä lupaan silti yrittää
Oon pahoillani täst kaikest pahast/
mitä tehny oon/tajusin sen nyt vast itekki/kyl mä kuuntelen hei/ mut nyt koitan auttaa vaa itteeni./
(c)jasu
^Tää kuvaa mua tällähetkellä enemmä ku hyvin. Tajusin nyt, että ihan oikeesti hei, voin päästä pohjalt viel ylös jos ite haluun, se on vaa asenteesta kii. Oon aatellu kokoaja, et hei, ei täst tuu mitää vaikka kuinka yritän. Ne mun yritykset on jääny parist viikost parii kuukautee, ja siit ei oo tullu yhtään mitään.
Nyt, ku koulu alkaa, lupaan oikeesti yrittää. Kiitos mun veljen, tajusin tän kaiken paskan mitä oon mun läheisille aiheuttanu mun tempauksilla. Tähän mun päätöksee vaikuttaa kaikki, mun kaverit, koulunkäynti, käyttäytyminen, asenne jne.
Annan itelleni nyt viimesen mahollisuuden, en jaksa enää. Nyt lupaan itelleni, et ku koulut alkaa, niin panostan kouluun. Mä oikeesti yritän, teen sen itteni takia. Sen lisäks et lupaan parantaa kouluu, niin lupaan parantaa myös muutaki. Lupaan arvostaa sitä, mitä mulle annetaan, enkä enää mieti nii paljoo sitä, mitä mulla ei oo...
Okei, myönnän, mulla ei mee kovin hyvin, mut mulla menee hyvin siihen katottuna, miten joillaki muilla menee... on ihmisiä, joilla menee oikeesti paljon paskemmi ku mulla...
Ja jos en nyt onnistu, niin mä en oikeesti tiiä, mitä mä teen... Mut mä myös tiiän sen, että mulla on läheisiä ja ystäviä ja kavereita, jotka oikeesti tukee&auttaa mua... Kaikki on kiinni nyt vaan mun omasta asenteesta.
ps. ♥ Rakastan ja välitän mun veljestä oikeesti, vaikka en osaa näyttää sitä aina, ja tiiän että oon tehny paljon paskaa sua kohtaan, mutta nyt mä lupaan, että et tuu pettymää.
Joosep.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
mitä tehny oon/tajusin sen nyt vast itekki/kyl mä kuuntelen hei/ mut nyt koitan auttaa vaa itteeni./
(c)jasu
^Tää kuvaa mua tällähetkellä enemmä ku hyvin. Tajusin nyt, että ihan oikeesti hei, voin päästä pohjalt viel ylös jos ite haluun, se on vaa asenteesta kii. Oon aatellu kokoaja, et hei, ei täst tuu mitää vaikka kuinka yritän. Ne mun yritykset on jääny parist viikost parii kuukautee, ja siit ei oo tullu yhtään mitään.
Nyt, ku koulu alkaa, lupaan oikeesti yrittää. Kiitos mun veljen, tajusin tän kaiken paskan mitä oon mun läheisille aiheuttanu mun tempauksilla. Tähän mun päätöksee vaikuttaa kaikki, mun kaverit, koulunkäynti, käyttäytyminen, asenne jne.
Annan itelleni nyt viimesen mahollisuuden, en jaksa enää. Nyt lupaan itelleni, et ku koulut alkaa, niin panostan kouluun. Mä oikeesti yritän, teen sen itteni takia. Sen lisäks et lupaan parantaa kouluu, niin lupaan parantaa myös muutaki. Lupaan arvostaa sitä, mitä mulle annetaan, enkä enää mieti nii paljoo sitä, mitä mulla ei oo...
Okei, myönnän, mulla ei mee kovin hyvin, mut mulla menee hyvin siihen katottuna, miten joillaki muilla menee... on ihmisiä, joilla menee oikeesti paljon paskemmi ku mulla...
Ja jos en nyt onnistu, niin mä en oikeesti tiiä, mitä mä teen... Mut mä myös tiiän sen, että mulla on läheisiä ja ystäviä ja kavereita, jotka oikeesti tukee&auttaa mua... Kaikki on kiinni nyt vaan mun omasta asenteesta.
ps. ♥ Rakastan ja välitän mun veljestä oikeesti, vaikka en osaa näyttää sitä aina, ja tiiän että oon tehny paljon paskaa sua kohtaan, mutta nyt mä lupaan, että et tuu pettymää.
Joosep.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
KYSYMYSPOSTAUS PART.1+
- 3 hyvää asiaa ulkonäössä ja 3 huonoa?
Ulkonäöllä ei loppue lopuks oo mitää merkitystä, sisin ratkasee :-) - Pisin seurustelusuhteesi?
1,4 vuotta. - Ootko parisuhteessa?
En. - Mikä on sun lempilävistys?
Niskakorut. Niitä on kyllä kaks mutta hups:D - Ootko käyttäny huumeita?
Valitettavasti joo, ja kadun sitä. - Millanen on sun perhe?
Mun perheeseen kuuluupi : Mutsi ja sen edellisestä parisuhteesta mun veli, joosep, faijapuoli+sen kaks lasta Teemu&Samuli. Sit Faija+ mutsipuoli ja sen edellisestä parisuhteesta yks lapsi Teemu+ faijan+mutsipuolen lapsi Tero. Faijan entisestä suhteesta mun veli joka on nyt hoidossa, Janne. - Pidätkö elämästäsi sellaisenaan?
Menetteleehä tuo. Paremminki vois mennä:) Mut mä oon tyytyväine siihe, mitä mulla on, koska kaikilla ei oo tätäkää... - Tärkein henkilö?
Toni. Yksinkertasesti yks maailman ihanimmista ihmisistä ketä tunnen. Voin puhua sille kaikesta, ja voin luottaa siihen 100%. - Ootko ollu koskaan tosi alamaissa ja joku ihminen ois saanut sut todellisuuden tajuihin?
Oon. Enemmänki ku kerran. Ja tosi moni ihminen on auttanu mua, kiitos siitä. - Tykkäätkö emoista?
Kyllä 8). - Onko seurustelukumppanin ulkonäöllä väliä?
Ei. Sisin ratkasee.
torstai 9. elokuuta 2012
KYSYMYSPOSTAUS PART.1
- Kuka on sun paras ystävä?
1#st. Roosa<3 Ylivoimasesti:) Ollaan tunnettu -06 lähtie, ja ollaan siitä asti oltu parhaita kavereita. Ja voi kyllä, meilläkin on ollu omat huonot hetkemme ja alamäkemme meiä ystävyyssuhteessa. Mut ei se maailmaa kaada, mun mielestä meidän riidat on vaan parantanu meiän välejä omalla tavallaan. - Mikä on paras asia elämässä?
On tosi vaikee luetella yhtä parasta, mutta parhaita on perhe&kaverit. Vaikka mulla onki ollu mun perheen kanssa tosi vaikeeta välillä, on ne silti kaikki mulle tosi tärkeitä ja rakkaita. - Voisitko harkita lopettavasi tupakanpolton ja alkoholin käytön?
Aina sitä voi harkita. Eriasia onnistuuko siinä. Juomista oon vähentäny tosipaljo, sen jälkee ku jouduin laitokseen.(Varmaan ainoo positiivine asia koko laitoksee joutumises..) Ylipäätäsä mun mielestä päihteet on perseestä, syvältä sieltä. Mutta silti oon sortunu käyttämään niitä, ja mä rehellisesti myönnän sen. Oon myös käyttäny kaikkee, mitä ei todellakaa pitäis käyttää... Oon myös aatellu, että kokeilisin lopettaa tupakanpolton sähköröökin avulla:) - Mistä asioista saat iloa elämääsi/mitä asioita teet mielelläsi?
Saan iloo mun elämää siitä, että nään mun kavereita. Jotkut vaan asuu toi kaukana, ja niille tulee soiteltuu sit päivittäi, jos on paha olla. On ihana et tietää ihmisiä, joille voi soittaa mihin aikaan tahansa ja ne oikeesti kuuntelee:) Toinen on lävistykset. Rakastan sitä tunnetta, kun neula menee ihosta läpi. Tykkään myös tosi paljon tehä niitä:) Tykkään myös tosi paljo värjätä/leikata hiuksia:D - Onko sulla enemmän kavereita vai ystäviä?
Mulla on mielestäni suht.paljo molempia:) Kavereita on ehkä silti enemmän, mutta ystäviä tulee kokoajan lisää:) - Karkki vai suklaa?
Saanko tähä vastata molemmat?:D Riippuu iha mielialasta:) - Kesä vai talvi?
Omalla tavallaa molemmat, mut vastaan silti kesä. On ihanaa ku on lämmintä:) Kuha ei oo vaa liia lämmintä... (becouse rakastan hupparikelejä) - Unelma-ammattisi?
Lävistäjä&tatuoija. Toinen vaihtoehto ois ravintolapäällikkö:) - Kuvaile itseäsi 3 sanalla?
1.Rautaturpa 2.Omaperäinen 3.Itsepäinen - Mistä lävistyksestäsi et ikinä luopuisi?
Ilman kielikorua on tosi alaston olo. En tiiä osaisinko olla ilman sitä. Toisaalta mulla on 2kertaa ollu kaks kielikorua, ja se oli liikaa:D Omalla tavallaa oon niin kiintyny noihi niskakoruihi, että en haluis luopua niistäkää. Vaikee valinta:D En tiiä itekkää... - Haluaisitko tatuoinnin?
Kyllä kiitos! Onko vapaaehtosia maksamaa..?:D - ..jos haluaisit, niin millaisen?
Tribaalisydän nilkkaan, ukin muistoks. Ukki oli ihminen, jonka kanssa pysty tekee mitä tahansa, ja sille pysty puhuu mistä tahansa. Miss u<3 - Tykkäätkö enemmän isästäsi vai äidistäsi?
Tykkään molemmista. Molemmat on omalla tavallaa tärkeitä ja ihania mulle. Mut faija on tällähetkellä mulle läheisempi. - Lempiohjelmasi telkkarissa?
En yleesä kato telkkaria, en tiiä miks:D Mut ruokaohjelmat vie tän tittelin ylivoimasesti:p - onko poni pinkki vai pinkeä ;))?
Poni on pinkki ja pinkeä(; (Tää juttu siis on meidän riparilta, kun meidät jaettiin ryhmiin, ja meidän ryhmän nimi oli Pinkit es_ponit:D) - Minkä ikäsenä aloit polttaa?
Kakkosluokalla. Joku mua viisaampi voi laskee, et minkä ikäne oon ollu:D - Milloin joit ekan kerran?
Kolmosluokalla. - mihin aiot jatkaa peruskoulun jälkeen, ootko jo miettiny?
Tätä oon miettiny oikeesti tosipaljon. Hotelli&catering ala taitaa olla se mun juttu:) Periaattees tykkään myös tosipaljon auto-, ja mehtäteollisuusalasta, mut oon vaan niin kiintyny siihe ruuan tekemisee et se taitaa olla enemmä mun juttu:D - ...eli mikä sun haaveammattis on?
Ravintolapäällikkö. Haaveilen myös lävistäjä&tatuoijan alasta:p - Seurusteletko?
Vastaan tähä vaa kylmä viileesti että en:D - Lemppari automerkki?
BWM on ollu aina lähellä sydäntä<3ah. - mitä mieltä oot lasten hyväksikäyttäjistä?
Mun mielestä ne on sairaita. Jos ne ite kokis sen, että miltä meistä lapsista tuntuu, ku meiltä riistetää jotai, mitä ei voi saaha ikinä takas. Jos ne ite tuntis sen tuskan, kun ne masentuu. Kun ne ite tuntis sen tuskan, kun ei uskalla puhua kellekkään. Jos ne ite tuntis sen tuskan, kun ei voi luottaa ihmisiin... - Kuka on sun esi kuva?
Julkkiksista Katherine von Drachenberg(Kat von D). Tavallisista tallaajista ylivoimasesti Faija. Ihailen sitä miten se tietää niin paljo kaikesta, ja millä tavalla se se selvittää asiat. - Miks jouduit laitokseen?
Omien hölmöilyjen takia, ja sen takia että en osannu purkaa mun pahaa oloo mihinkää muuhu ku siihe, että riideltiin vaan mutsin kanssa...Osittai johtu myös siitä, että mutsi oli itekki iha rikki ja välimatka oli parempi meille molemmille. Oon aina halunnu muuttaa faijan luo, ku tuun sen kans paremmin toimee. Mulla ei vaa oo ollu ikinä mahollisuutta siihen... - Ootko neisyt(jos hyväksikäyttöä ei lasketa)?
En. - Kuinka monen tyypin kaa oot seurustellut?
Oon ollu nuori ja hölmö, liian monen. En kyllä laske ala-asteen "leikkisuhteita" tähän. Mut siihen kahtoen että joistaki ei vaa yksinkertasesti oo tullu yhtää mitää, en silti piä itteeni pleijana. (Siihe kahtoen että mun pisin suhde on ollu sen 1,4vuotta:p ) - Kumpi olisit mielummin tyttö vai poika?
En tiiä:D Tuntuu et miehet pääsee paljo helpommalla. Toisaalta, nojaa..:D En osaa vastata tähän. Mulla oli yhessä vaiheessa ns. jätkäkausi, enkä näyttäny ollenkaa tytöltä. Mm. opettajat ei tajunnu että oon tyttö:D - Ootko hetero bi vai lesbo?
En oo ikinä aatellu tota tarkemmin, että oonko hetero vai bi. Mun mielestä ihmiset on samanarvosia, sukupuolesta viis. Enhä mä voi tietää vielä, että onko se mun unelmien kumppani prinssi, vai prinsessa? Mä en yksinkertasesti tiiä:D Aika näyttää, mitä tuleman tulee :p - Ootko muka alottanu polton 8 vuotiaana ku ihanku olisit tuol aikasemmi sanonu et oot polttanu jo 7 vuotta ;o?
Alotin tupakanpolton 2luokalla, mut en jaksa laskee minkä ikäne oon ollu sillo:D Jos joku jaksaa laskee, nii laskekee sen mukaa että oon syntyny tammikuus:D - Kuinka usein juot alkoholia ?
Ennen viikottain, nykyään harvoin. - Mitä teet yleensä ku oot laitoksessa?
Tappelen&kinaan poikien kanssa pienimmästäki asiasta:D Vihaan näitä jätkiä(+yhtä muijaa), mut silti nää on mulle ku toinen perhe. Sen lisäks oon koneella, ja saatan piirtää tai pelata jotai.++Ravaan tupakil tunni välei:D - Aiotko panostaa kouluun tänä vuonna?
Aion. 5.58 k.a.lla ei pitkälle pyritä:D Vihaan koulua, ja oon aina kapinoinu siellä ( sen kyllä huomaa, ku sain "vuoden räjähdysvaara" tittelin viimevuonna koulussa:D) - Jäätelö vai karkit?
Tähänki vastaan molemmat :p Mielialasta riippuen. - Miten onnistut aina telomaan ittes?
Entiiä:D Luoja on luonu musta tapaturma-altiin pikku paskiaisen c: - Missä sut on raiskattu?
Olin mun tuttavan mökillä, mutta siitä ei sen enempää. - ootko ikinä miettiny itsemurhaa?
Oon. Ja oon yrittänykki. Mun elämä on ollu pienestä kii. Ilman mun ex-poikaystävää mä en ois täällä. Junaraiteet ois ollu mun lippu taivaasee. - Mistä pidät sun elämässäs?
Omalla tavallaa vihaan kaikkee, omalla tavallaa rakastan kaikkee. - Oletko kokenut väkivaltaa?
Kyllä. - ...Henkistä vai fyysistä?
Henkistä ja fyysistä. - Mitäs kuuluu?
Iha prus:) - Hyväsytkö kaikki omina itsenään?
Kyllä. Ainaki kovasti yritän, poikkeuksia toki on. - Mistä pidät itessäs?
Tykkään mun lävistyksistä:D Ja siitä, että mun hiuksista ei tuu hamppua, vaikka värjäilen niitä tosi usein:D Tykkään myös siitä, että mä rusketun vaikken oo arskanpalvoja:D - ,,,ja mistä et?
Kroppa, ääni & ulkonäkö. - Kavereissa laatu vai määrä?
Laatu. - Lempivärisi?
Musta+ limenvihree:) - Millasia vaatteita tykkäät käyttää ja millasia et?
Tykkään käyttää miesten vaatteita, kanin farkkuja, isoja huppareita&t-paitoja. Ennen pidin kokoajan lippiksiä, mut se aika on menny nyt ohi. Rakkauteni skeittareita kohtaan on lupaus pitävä, ensimmäisistä mustapinkeistä vansseista lähtien. ++Mussa on piilonaine, joka osti noi 14cm korot(;(; - Viihdytkö mielummin keskustassa vai laitoksella?
Keskustassa. Sillonku masentaa, nii oon ennemmi laitoksella mun omas huonees, sillon ku on oikeesti paha olla... - Oletko mielestäsi kokenut paljon paskaa elämäsi aikana?
Oi kyllä. Enemmä ku paljo. LIIIKAAAAAAAAAAAAAA-A. - Millä luokalla olit ku aloit polttaa/minkäikäne ku maistoit ekan kerran röökii ?
Kakkosella. - Millä luokalla olit ku teit ite ensimmäisen lävistyksen?
Oisinko ollu nelosella tai vitosella, ku tein itelleni sivulabretin. - Ootko tyytyväinen elämääs?
Omalla tavallaa joo, omalla tavallaa en. Oon silti tyytyväine siitä mitä mulla on, vaikka mulle sattuu ja tapahtuu paljo paskaa... - Mikä on sun keskiarvo?
5.58. (Ku menin ylä-asteelle, se oli 7.8) - Kuinka pitkä oot?
n.165cm. - Mitä koulua käyt?
Oleilen tällähetkellä hatsalan klassillisessa koulussa:D - Onks sul paljo kavereita?
Tarpeeks, mut silti uudet tulokkaat on aina tervetulleita:) - Miltä laitos-elämä tuntuu?
Lyhyesti ja ytimekkäästi : PASKALTA! - Mikä on sun luonnollinen hiusväri?
Tositosivaaleenruskee/blondi. - Onko sulla lemmikkejä?
R.I.P. Rölli, Petteri, Leenu, Liinu & Tiinu. Gerbuja:) - Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
Mun kaverit/ystävät sanoo et oon tosi sosiaaline, joten vastaan tähän kyllä:) - Minkä kaiken väriset hiukset sulla on ollu?
Blondi, musta, punanen, ruskee, sininen, violetti, pinkki, vihree, oranssi.... Ois ollu helpompi kysyä, mitä värii mulla ei oo ollu täs pääs?:D (Ei siinä, en vissii siihekää osais vastata:D) - Paljon ystäviä/kavereita vai pari luottofrendii?
Pari luottoo. - Onko sinulla tyttö/poikaystävää tällähetkellä?
Ei. - Oletko sinkku vai parisuhde ihmisiä?
Parisuhde:) - Oletko aamu-uninen?
Todellaki! - Tykkäätkö kirjoittaa tätä blogia?
Kyllä:) - Mistä sait idean aloittaa blogin kirjoittamisen?
En oo oikei ikinä osannu kirjottaa päiväkirjaa, mut mun pitää silti saaha purkaa mun tunteet johonki. Blogin kirjottamine helpottaa, sillonku vituttaa:) Kuulokkeet korvii, ja tekstii koneelle, mikä sen parempi rentoutumiskeino?:)
- 3 sanaa joilla kuvailisit tyyliäsi?
1.Jännä 2.Omaperäinen 3.Outo - Tykkäätkö käyttää mekkoja?
Vihaan mun kroppaa, mut tietynlaisis mekois tunnen oloni kauniiks:) Niitä harvoja hetkiä, millon oikeesti oon sinut itteni kanssa. - Oletko (emo,tavis,lissu ymss) ?
Tää vaihtelee kausittai. Mua ei ikinä voi oikeestaa luokitella kunnolla yhteen luokkaan. Toisena päivänä mut näkee mekko pääl,korot jalas, toisena päivänä oon maastohousuis, seuraavana päivänä XXXXXXL kokosis vaatteis, sit yhtäkkii oon tavis:D Oon outo. - Haukutaanko sinua paljon?
Kyllä. Haukkujille yks vinkvink : Kato eka peilii, ja laske samal kolmee. Mieti mitä oot, ja laske keskisormes(; - Oletko menettänyt ystäviäsi/kavereitasi omien virheidesi takia?
Kyllä. Mut nää tapaukset on ollu mun mielest oikeit päätöksii, muitte silmis ne on ollu virheit. Esimerkkinä se, että lopetin pilven polttelun. Pari kaverii lähti, mut siinä samas totesin et hei, eine oo oikeit kavereit =D - Onko jotkut ensiset ystäväsi nyt vihamiehiäsi?
Kyllä. Mm. Osat mun ex_poikaystävistä, ja pari muuta tapausta.
Jos joku kysymys puuttu, nii kommentoikaa jos haluutte uutta kysymyspostausta tulemaa!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
keskiviikko 8. elokuuta 2012
Iron fist : Ruff rider ♥
tiistai 7. elokuuta 2012
KYSYMYSPOSTAUS:)
Nonnii, eli siis pidän nyt sen kysymyspostauksen:) ja tosiaa, vastailkee tänne että mitä haluutte kysyy, tietää jne. Liian henk. kohtasiin en vastaa, mutta listaan kuitenki ne. Eli siihe tulee hyväksytyt ja hylätyt kysymykset:) Ja aika on ehk semmoset paripäivää, riippuu et paljo tulee kysymyksiä!:)
byebye!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
byebye!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
En tahdo se olla ihminen, joka lähtee suhteesta pois itkien.
Tämä gallup mittaa, kuinka hyvin tunnet sinulle läheisen henkilön. Se voi olla kuka vain sinulle tuttu, sukulainen, kaveri, seurustelukumppani tms. Älä kerro hänen nimeään, vaan pidä hänet arvoituksena muille(;
Siviilisääty: sinkku
YLEISTÄ:
Kuinka kauan olet tuntenut hänet? - 2011 joulukuu alus tutustuttii:)
Onko hänellä lemmikkejä? - ei
Hänen musiikkimakunsa? - ihameedium.tilulilumusiikkia.
Harrastukset? - tietokone
Mitä teette yhdessä? - vähä kaikkee:)
Miksi teet tämän gallupin juuri hänestä? - koska ihanin
ROMANTTINEN PUOLI
Onko hän romantikko? - osaa olla jo haluaapi :)
VIIHDEPUOLI:
Tupakoiko hän säännöllisesti? - kyllä
HENK.KOHT.:
Puhuuko hän sinulle salaisuuksiaan? - jtnjj
Avautuuko hän sinulle ongelmistaan, joita ei välttämättä kerro muille? - joistakijj
Oletko nähnyt hänen itkevän? - en
Arvosteleeko hän muita? - kyllä
Pidätkö hänestä edes? - todellaki
Mainitse puoli hänessä joka sinua ärsyttää? - päteminen, nuuskaamine
Mainitse joku erityisen hyvä puoli hänessä? - kokonaisuus
Mainitse piirre, josta toivot ettei se periydy häneltä hänen lapsilleen? - entiiä.
Piirre jota vihaat hänessä? - en vihaa mitää kyseises henkilös:)
Asteikolla 1-10, kuinka tärkeä hän on sinulle? - 10+
Mikä on hänen lempivärinsä? - entiiä o.o musta?
Kuka on hänen paras ystävä? - jaajaa:) miikka vissii?
Mitä hän vihaa? - piirrettyjä kulmakarvoja:D
Mitä hän rakastaa? - mua.noei, entiiä:) pelaamista
Tämän hetkinen olin paikka? - kämpillä
Mitkä on hänen lempivaatteensa? - lippis&huppari
Syökö hän mitä tahansa? - tuskin
Osaako hän laulaa? - entiiä, en oo kuullu ikinä:)
Jos sinulle itsellesi tulisi kauhea rahapula, lainaisiko hän sinulle rahaa? - kyllä?
Voisitko kuvitella että hän löisi jotakuta? - jeep:D
Jos sinä joutuisit sairaalaan, olisiko hän ensimmäisien joukossa katsomassa vointiasi? - vvoooipiolla:)
Mikä on hulluin muistosi joka liittyy häneen? - hulluin?noei oikei oo mut tää sääntöje rikkomine...kröhöm:D
Uskaltaako hän itkeä jos sinä olet näkemässä? - eiköhän
Oletko ikinä ollut hänen kanssa samalla luokalla? - ee
Missä tapasitte? - sh
Onko hän ujo? - väittää olevasa:) no okei onse vähä c:
Miksi hän pitää sinusta? - koska janettemus maximus -97 "tie sydämmeen käy pitsan kautta"
Muistatko hänen puhelinnumeronsa ja osotteensa ulkoa? - osottee muistan,nroo en
Syökö hän epäterveellisesti? - aina välillä
Antaako hän anteeksi jos petät hänen luottamuksensa? - kylläuskon
Arvostaako hän vanhuksia? - jaa.a
Oliko tapaamisenne "rakkautta ensi silmäyksellä"? - mun puolelt joo:)
Oletteko koskaan:
Tavanneet?: jj
Nukkuneet vierekkäin?: khyl(:
Halanneet?: jep
Pussanneet?: jj
Matkustaneet yhdessä?: eeij
Terveisiä:
Rakastan sua:)<3 oot ihanin
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Terveisiä:
Rakastan sua:)<3 oot ihanin
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
maanantai 6. elokuuta 2012
eiotsikkoa.jpg
Mooipss!:)
Täh, laiska vai laiska päivä? En sit jaksanukkaa räpsii niit kuvia:D pyh. mitä turhia8)
Olin tänää kaupungilla, ku kavereit tuli kuopioo Varkaudesta & Nurmeksesta.<3
Kuha olla ja ähötettii kaupungissa, ei mitää erikoist:D Sit Mette kävi ottaa kielikorun, ja eikait se auttanu ku olla pitämäs töhöö1 kädest kii(; voiku pikkune repes nauruu ku tajus korun kielessä:3
Sit tulin laitokselle 8maissa, ja tein pelmenejä<3 namnam. Pistin pakkaseen, syödään niitä sit vissii torstaina!
Sain tos myös kuulla, että pääsen kotilomille perjantaina & sit sunnuntain takas laitokselle...
Mut eimidi, tämmöne pikkupostaus, kenkii ootellessa:p<3 byee.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Täh, laiska vai laiska päivä? En sit jaksanukkaa räpsii niit kuvia:D pyh. mitä turhia8)
Olin tänää kaupungilla, ku kavereit tuli kuopioo Varkaudesta & Nurmeksesta.<3
Kuha olla ja ähötettii kaupungissa, ei mitää erikoist:D Sit Mette kävi ottaa kielikorun, ja eikait se auttanu ku olla pitämäs töhöö1 kädest kii(; voiku pikkune repes nauruu ku tajus korun kielessä:3
Sit tulin laitokselle 8maissa, ja tein pelmenejä<3 namnam. Pistin pakkaseen, syödään niitä sit vissii torstaina!
Sain tos myös kuulla, että pääsen kotilomille perjantaina & sit sunnuntain takas laitokselle...
Mut eimidi, tämmöne pikkupostaus, kenkii ootellessa:p<3 byee.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
sunnuntai 5. elokuuta 2012
Voitasko unohtaa? Voisitko jo vaieta? Älä rakasta mua enää.
Heeips!:) Tänää aamul menin kotia, ja tulin laitokselle joskus 8 aikaa takasi. Vietin laatuaikaa mun veljen kans, joka muutti takas kotii:) Tuntu oudolta viettää sen kanssa taas aikaa, kun siitä on niin pitkä aika kun viimeks olin sen kanssa kunnolla kahestaa:) Äipän kans suunniteltii sit siin vähä rippijuhlii, ja sovittelin mun mekkoja. Päädyin semmoseen mustaan, olkaimettomaan mekkoon, jonka ostin joskus carlsonilta(120e alennuksessa).
Nyt vaa ootellaan sit, että mun kengät tulis:p Toivottavasti ne on nyt sopivan kokoset:)
Ku tulin laitokselle, nii lainasin yhelt meiän ohjaajalt sen sonyn järkkärii, ja menin pihalle ja vietin siellä semmoset keposet 2h:) Oli mukavaa pitkästä aikaa vaa kuunnella musaa puhelimest, ja keskittyy siihe mitä tekee.
Sitku se ohjaaja tulee takas töihi, nii vois pistää tänne pari kuvaa:) Huomiseks vois muuteki ottaa tavotteeks sen, että vois ottaa vähä päivitettyy kuvaa tännekki:)
PS.
"Anonyymi5. elokuuta 2012 8.51
Nyt vaa ootellaan sit, että mun kengät tulis:p Toivottavasti ne on nyt sopivan kokoset:)
Ku tulin laitokselle, nii lainasin yhelt meiän ohjaajalt sen sonyn järkkärii, ja menin pihalle ja vietin siellä semmoset keposet 2h:) Oli mukavaa pitkästä aikaa vaa kuunnella musaa puhelimest, ja keskittyy siihe mitä tekee.
Sitku se ohjaaja tulee takas töihi, nii vois pistää tänne pari kuvaa:) Huomiseks vois muuteki ottaa tavotteeks sen, että vois ottaa vähä päivitettyy kuvaa tännekki:)
PS.
"Anonyymi5. elokuuta 2012 8.51
mitäs vitun erityiskohtelua sä saat? ;o eiköhä aika moni muuki mieluummi riparin kävis "kotiopiskeluna" , miks ihmeessä leirejä ees järjestetään?
btw, miks et alun perin valinnu vaikka päiväriparii, jos et kerra ees voi olla polttamatta? tyhmää valita leiri??"
Harvempi ihminen tietää etukäteen, että ihmisten kanssa menee välit riparilla:) Mä en saa mitään erikoiskohtelua, tiedoks sulle. Toiseks, mulla on todettu vakava masennus+ahdistus, ja mulla ei ollu ahistuslääkkeet mukana, ku niitä pitää ottaa vaan sillon kun mun ohjaajat valvoo, ja mua ahisti toooooooooooosi paljon siellä, niin en voinu olla siellä. Muitakin lähti (tosin eri syistä kun mä) mutta silti, samalla tavalla saavat suorittaa riparin kotona loppuun. Ja jos joku muuki haluu suorittaa 'kotiopiskeluna', niin kannattas vaa avata suusa ja kysyä asiasta jos ei haluu leiriä käyä(;
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
btw, miks et alun perin valinnu vaikka päiväriparii, jos et kerra ees voi olla polttamatta? tyhmää valita leiri??"
Harvempi ihminen tietää etukäteen, että ihmisten kanssa menee välit riparilla:) Mä en saa mitään erikoiskohtelua, tiedoks sulle. Toiseks, mulla on todettu vakava masennus+ahdistus, ja mulla ei ollu ahistuslääkkeet mukana, ku niitä pitää ottaa vaan sillon kun mun ohjaajat valvoo, ja mua ahisti toooooooooooosi paljon siellä, niin en voinu olla siellä. Muitakin lähti (tosin eri syistä kun mä) mutta silti, samalla tavalla saavat suorittaa riparin kotona loppuun. Ja jos joku muuki haluu suorittaa 'kotiopiskeluna', niin kannattas vaa avata suusa ja kysyä asiasta jos ei haluu leiriä käyä(;
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
lauantai 4. elokuuta 2012
Kato mua, kato mua, mitä musta tuli?
Didididididi batmaaaaaaan:)
Plööähj. Tänää on ollu jotenki harvinaise tylsä pv...:D
Ei oo tapahtunu mitää erikoist, tänää kävin suorittaa niit riparikorvauksia:p
= Kävin kahtomassa jonku randomin häitä, oli perin mielenkiintosta :'D Ainaki
omalaatuset häät, ku normi kirkkomusan sijaa soi joku nopee elokuvatunnari:D:D
Perehtykää toki asioihi, enneku tuutte vikisee8) Rippikoulun voi suorittaa monella eri tavalla. Viikonloppuripari, viikkoripari, päiväriparit + mä suoritan kotona loppuun, joten en oo todellakaan tehny turhaa työtä, joten nauran ennemmin sulle, anonyymi :)
Huomenna ois tarkotus ottaa kuvia, ja pitäis jokupäivä leikkaa+värjää hiukset:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Plööähj. Tänää on ollu jotenki harvinaise tylsä pv...:D
Ei oo tapahtunu mitää erikoist, tänää kävin suorittaa niit riparikorvauksia:p
= Kävin kahtomassa jonku randomin häitä, oli perin mielenkiintosta :'D Ainaki
omalaatuset häät, ku normi kirkkomusan sijaa soi joku nopee elokuvatunnari:D:D
:D:DD:D:D eli iha turhaa oot tehny kutsukortit yms:DD ahahhahahahahaha, säälittävää! "
SALLIKAA MUN NAURAA.Ok nauroin jo
itteni puolikuoliaaks.
SALLIKAA MUN NAURAA.Ok nauroin jo
itteni puolikuoliaaks.
Perehtykää toki asioihi, enneku tuutte vikisee8) Rippikoulun voi suorittaa monella eri tavalla. Viikonloppuripari, viikkoripari, päiväriparit + mä suoritan kotona loppuun, joten en oo todellakaan tehny turhaa työtä, joten nauran ennemmin sulle, anonyymi :)
Huomenna ois tarkotus ottaa kuvia, ja pitäis jokupäivä leikkaa+värjää hiukset:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
perjantai 3. elokuuta 2012
torstai 2. elokuuta 2012
rippileiri...? Ei oo mua varten.
Heeips!:) Tänää tulin sit riparilt pois, lähin sinne maanantaina. Voin sanoo et ripari ei oo mua varten. Oli nimittäi iha helvettiä:D Ois pitäny tulla vast ens maanantaina pois, mutta pää lahos ja päätin lähtee takas laitokselle, nii tulivat sit hakemaa mut:) Ennemmin luen raamattua&opiskelen täällä laitoksella, kun että oisin siellä ja heräisin seittemältä jeesustelemaa ja et oisin viikon ilman tupakkaa:)
Onnistuin myös saamaan silmätulehuksen, jonka ansiosta sain 6pv silmätippa-antibioottikuurin:D Eli siis joku öttimöntiäine lens mun silmää = silmäkalvotulehdus, verenpurkautuma & kalvot rytyssä.
Varmaan ensimmäistä kertaa helvetinhelpottunu tunne, ku pääsin laitokselle!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Onnistuin myös saamaan silmätulehuksen, jonka ansiosta sain 6pv silmätippa-antibioottikuurin:D Eli siis joku öttimöntiäine lens mun silmää = silmäkalvotulehdus, verenpurkautuma & kalvot rytyssä.
Varmaan ensimmäistä kertaa helvetinhelpottunu tunne, ku pääsin laitokselle!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

