maanantai 25. kesäkuuta 2012

Viikko korvessa...ja netti? Vittuku ei vaan toiminu.

Tässä siis syy minkätakia en oo postaillu vähään aikaan:) Mutta siis tosiaan, tuli oltua ekaks 5pv pöljällä, ja sit viel 2pv siikajärvellä. Pöljällä en oikeestaan tehny mitään, koska oli kepitki, nii ei voinu oikeestaa tehä mitää..Sain kepit sit perjantaina pois, ja sit siikajärvelle>. Siellä sit ajelin deballa, ja olla ähötin:p Katoin myös pspllä leffan, ja pompin trampalla smulin kanssa:p

Nyt sit oon taas laitoksella, eikä oo okeestaa mitää erikoista tekemistä:/ Tänään olin petosella ft.inksu+muut:p<3 ps.pulit on ihania!

Huomiselle ei oo mitää erikoisii suunnitelmii, paitti et pitäs nähä isi ku mun tilaama korsettitoppi oli kuulema kolahtanu postilaatikkoon!:) happyhappy <3:)

ARMOTON MOPOKUUUUUUME! 
En osaa päättää minkä mopon haluan, ja se tekee tästä tosi vaikeeta:D Mulla on siis tosiaa ollu jo kuukauden ajan ajolupa, ja kortti pitäisi käydä hakemassa poliisiasemalta:)


Tällähetkellä on hiusväri päässä, ja väri ;)

Toivottavasti tuleepi hyvät, mut onneks shokkivärit saa suuripiirtei yhel värinpoistol pois :p

ps. Nyt tuli vähä tämmöne tekstipostaus ku ei ollu oikei aikaa, enkä oo kuviakaa räpsiny nii täst tuli vähä tylsä:p

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

14.-17.06.2012 ♥

14.06.2012. Aamulla, klo 09:00, pelkoni käy toteen. Astun jalallani sisään, ja istun penkkiin kun nimeni mainitaan. Sydän hakkaa tuhatta&sataa, ja ajatukset on tosi sekavat... 3.5h, ja kolmen tauon jälkeen, kuvittelen että kaikki on ohi. Että elämäni helpottuisi nyt... Mutta minä vain kuvittelin...Kun kuulin asian jatkuvan toisena päivänä, murruin tyystin. Olen odottanut tätä todella pitkään, eikä asiaa saatu vieläkään käsiteltyä loppuun...Harmittaa, itkettää, vituttaa, ahistaa, on paha olla. 29.06.2012 odotellessa...





TUOMO ON IHANA

Vaikka meidän warkauden matkassa sattuki pieniä teknisiä ongelmia, niin silti selvittiin perille. Kiitos, oot ihana .
Toi lomapätkä meni sit mopoilla ajellen, jäätelöä syöden, ja hyvässä seurassa biitsillä! Heitin siis talviturkin, ja se oli ihan helvetin kylmää lämmintä! Pelailtii myös läpsyä, ja kuunneltiin musiikkia :)

Onnistuin myös hyppäämään laiturilta sillein, että nyt on vasemmasta nilkasta menny nivelsiteet, ja könkkään täällä nyt violettejen keppejen kanssa.ahhhhh.

Huomiselle ei sit oikei oo mitää muit suunnitelmia, ku että pitäs käydä fysioterapeutilla:D (Varmaan tosi vaikee arvata et minkä takia...?:DD:)

ps.Onko tää jotai nii mun tuuria että Kuopion bussi oli hajonnu Savonlinnaan ja ootin toista bussia sen 3,5h...?


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 



keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Kuuntele kun hiljaa mä kuiskaan sun korvaas "Mun on kylmä, mua pelottaa niin paljon."...




~"Halusin tän taakan pois mun harteiden päältä

Makasin maassa, selkä helvettiin päin
Just sillä hetkellä mä helvettiin näin."~

~"Yksinäisyyteen kahlittu
Vanki, tässä muistojen vankityrmässä,
yksin kuljen hangessa kylmässä".~


~
"Matka on pitkä se ei lopu koskaan/
Kipua sydämessä siihen ei totu koskaan/."


Omalla tavallani ootan huomista, että asiat selviäis vihdoin...Omalla tavallani haluisin skipata koko aamupäivän pois, että mun ei tarvihtis mennä sinne... Mut nyt mun pitää vaan yrittää pysyä vahvana, pysyä vahvana itteni takia, että mun oma olo helpottuis...



 



WARKAUSBIGCITY 14.-17.06.2012
  
On huomises hyvääki:> Ku mä oon päässy sielt oikeudest pois, niin mun kaveri tulee hakemaan mut varkauteen :p Tosiaan, olin ennen varkaudessa kokoajan, mutta laitokseen jouduttuani en ole päässyt sinne melkein ollenkaan...Nyt se, että saan olla siellä HUIMAT neljä päivää, on IHANAA.

Must on kokoajan tuntunu, että tää loma on ihan turha..Mutta tää reissu pelastaa mun loman, ja tulee ehdottomasti tarpeeseen!


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

tiistai 12. kesäkuuta 2012

"Mikä johti siihen että ajauduit tollaseen elämään?"



Kerro että mikä johti siihen että ajauduit tollaseen elämään? Siis näistä varmaan sulle kipeistä asioistas eli just perheestäs ja muista ongelmista... Tsemppiä tavotteeseen!"

Kaikki alkoi siitä, kun oli kesäkuun ensimmäinen päivä, 01.06.2009. Olin tuolloin 12-vuotias iso pieni tyttö, joka kävi normaalisti vitosluokkaa. Olin innoissani siitä, että oli kesäloma, jonka jälkeen siirryttäisiin kuutosluokalle. Ajatella, kutoselle, ja sen jälkeen alkais jo ylä-aste!

Tulen muistamaan ton päivän ikuisesti, kauhea 01.06.2009. Jälkeenpäin mietin, että miksi tämän piti tapahtua juuri minulle ? Miksi juuri minä ? Miten joku voi tehdä 12-vuotiaalle jotain niin kauheaa ? Ja miksi ? Voitteko itse kuvitella, mitä kauheaa lähes kolmekymppinen mies voi tehdä 12-vuotiaalle ? Nämä kaikki kysymykset jäivät minulle arvoitukseksi, sillä tämä kaikki tapahtui niin äkkiä. Yhtäkkiä en ollutkaan enää täysin lapsi, minulta oli viety jotain, mitä en enää ikinä saisi takaisin. En saanut säästää itseäni haluamalleni ihmiselle, koska minulta oli viety se, se oli viety väkisin, ilman omaa tahtoani...

Nyt 3vuotta myöhemmin, tajuan asioista enemmän, mutta en silti tarpeeksi. Tajuan vain vähän, ja se riittää. 3vuotta myöhemmin elämäni alkaa pikkuhiljaa muuttua ennalleen, kun tekijää rankaistaan. Hän saa tuomion lapsen hyväksikäytöstä.

Minun kohdalleni on sattunut kaksi lapsen hyväksikäyttöä, vm.-09 & -10.
Nyt torstaina, 14.06.2012 ratkaistaan(toivottasti..) toinen näistä(vm.-10), ja toisessa(vm.-09) on tutkimukset meneillään.



Kaiken tämän jälkeen, rupesin kapinoimaan vanhempiani vastaan. Rupesin polttamaan tupakkaa, ja karkailemaan kotoa. Paha olo lähti pois alkoholilla, joka ei loppuen lopuksi auttanut mitään. Saatoin vain lähteä jonnekkin, eikä kukaan tiennyt missä olin. Masennuin. Itkin. Lopetin kaikki harrastukset. Koulu meni perseelleen kun siirryin ylä-asteelle. 7luokalle mennessäni, keskiarvoni oli 7.8. Nyt 8luokan jälkeen, se on 5.58. Kertaan kasiluokan uudestaan n.300h poissaolojen takia.


Nyt olen käynyt 3kk psykiatrilla tutkimusjakson, ja tämän jälkeen oli keskustelu, että haluanko jatkaa käyntejä. Paha olo paheni entisestään, kun kävin siellä, ja päätin lopettaa. Olen asunut 6kk lastenkodissa, ja minulla alkaa jo mennä paremmin. Tavoitteeni on, että kukistan masennuksen, rupean käymään koulua ja muutan takaisin kotiin.

Lisää toivepostauksia saa ehdottaa, ja pyrin tästä lähtien kirjottamaan blogia joka päivä!
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.