perjantai 28. syyskuuta 2012

Every kiss, and every hug, you make me fall in love

Heips! Nyt en oo postaillu pitkään aikaan, ja syynä ollut koulu ja sen seurauksena jumalaton väsymys !
Viime viikolla mun silmälle sattu jotai, ja se turpos ja silmäluomi pamahti mustaks, näytin ihanasti siltä et oisin saanu turpaa:) Noh, turvotus laski, ja nyt sit yöllä tos pari päivää sit oli tullu IHANA verenpurkautuma... Nyt sit nään tosi huonosti, ja tuo on ihan törkeen näkönen! Lääkärit oli vaa aluks joo eime tiietä et mikä sul on ja et tuo on ihan normaalia.. nyt oon sitte käyny kolmesti lääkäris tuon takia:)


Täs kuvas ei oo ees paha näköne ku se on levinny viel lisää ton jälkee..
Nooh, mut sit koulusta:) Vihaan matikkaa, ja meil oli sit koe.. Sain ekaasta kokeesta 5½, ja sit meiä luokas on 21oppilast nii 10 sai kokeesta nelosen, nii sit uusittii koko porukka:D Sit sain 6+, ja oon ihan ylpee itestäni koska oon ollu tosi huono matikassa...

Iltaa tuli äsken vietettyy Rytöllä, ja nyt oon sit täs äipäl:) Viikonloppu menee kotona chillaillessa ja ensviikolle lupaan huonepostausta!

ps. pitäiskö uusii blogin ulkoasu vai ei?Mielipiteit?:)


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Hyväksyin sen, et taas mä hävisin.

Heeips !:)

Nyt en oo kerinny vähää aikaa kirjotella, mut tosiaan tulin just äske töistä, niiku tossa aikasemmas postaukses jo kirjottelinki :P En oo varma, joko oon kirjottanu täst, mut nyt jos jatkan käyttäytymistä tällei, miten käyttäydyn nytte, nii saan ne jokaviikonloppuset lomat!:) Oon tosi ylpee itestäni, ku tätä mun käyttäytymistä on ruvettu tarkkailemaan kouluje alusta lähtien:)

Onkos täällä muita BB:n himofaneja? Täält ruudun takaa löytyypi yks, ja suosikki on tällähetkellä Jouko<3.Ahh, joku niin ihanan näkönen jätkä, ku löytyy tatskaa ihan mukavasti:P

Mites teillä on menny? Ja miten teillä menee koulussa?

Ps.EHDOTELKAA POSTAUKSIA!!:) (huonepostausta en vielä tee, ku saatan vaihtaa huonetta täs lähiaikoina:D)

Pps.tuo mun savuton juttu kusi..:D Ei voi mitää. Ei taija vaa olla nyt sopiva hetki lopettaa.

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.