keskiviikko 30. toukokuuta 2012

?


Mikä ihmeen jasuhatesyouandyourworld?


~Lempinimeltään: Jasu, Jasumies, Jassu, Töhö, Piibe, Jansu, Nette ja lukuisia muita nimiä..
~Ikä&syntymäpäivä: 15v, 28.01.-97
~Pituus: Vaihtelee ryhdin mukaan 162.8-165cm välillä
~Siviilisääty: Sinkku
~Paikkakunta: Kuopio (syntymäpaikkakunta Tallinna,Estonia.)



Lävistyksiä ; 25
~Vasen korva; 12mm venytys,3mm venytys, 1.6mm lobe+tragus~Oikea korva; 14mm venytys,3x lobe,puolirusto,rusto,industrial labretin tapeilla(en jaksanu pitää pitkää indun tappia niin väliaikasesti näin) & tragus
~Napa;
3x
~Huuli; snakebites
~Kieli; 2x
~Niska; 2x microdermal
~Kulma;
~Septum;


Hiukset
~Ylikasvanu sivukalju, ja väriltää yrittääpi olla blondi tai jtn?


 : Lävistykset, mopot, tupakka, alkoholi, laitoselämä, ongelmat, lääkkeet, sairaudet, nilkkatuki, erikoiset vaatteet, vaihteleva tyyli,
vihreät silmät,masennus, kaverit, räjähdysvaara, kasiluokan kertaus, jatkuva hiusten värjäys/leikkaus, kannabispelikortit, internet, puhelin, demi, suosikki, piirtäminen, kukkaaaa-a, aurinkolasit, viro, helsinki, sytkärit, tatuoinnit, & armeijatavarat.

~Niistä on Jasu tehty.8)


~Kysymyksiä? Toivepostauksia? Pistäkää vieraskirjaan tulemaan ja mielipiteitä & paranteluehdotuksia saapi pistää tulemaan !(':


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

8 kommenttia:

  1. hehee hienosti tehty! haluaisin jasu sellasen tarinapostauksen et mitenkä nää kaikki lävärit on saatu tai siis jos on just jotai erikoisii tarinoit nii sellasta!:D

    VastaaPoista
  2. Kerro että mikä johti siihen että ajauduit tollaseen elämään? Siis näistä varmaan sulle kipeistä asioistas eli just perheestäs ja muista ongelmista... Tsemppiä tavotteeseen!

    VastaaPoista
  3. Xddd hieno blogi hermannette... vmp..

    VastaaPoista
  4. XDXDXD fanitat hyvii juttui!!!! Kui sä voit polttaa guggaa ja vetää kännei ku oot laitokses??? Eiks jää kiinni ja eiks ne ohjaajat tajuu mitää?!!!!!!! X: Mäki tahon tollasta!!!!! :F;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon jääny kiinni ja ollu jäämättä kiinni:) Tää on tällästä, ja en suosittele kellekkää:p

      Poista