lauantai 28. heinäkuuta 2012

Mooips!!:)  Tänää en oo oikeestaa tehny mitää erikoista, ollu tämmönen perus laitoslöhöilypäivä :p Tein iltapalaks mokkapaloja yhen ohjaajan pyynnöstä:p Sain myös nuo rippikutsut valmiiks, aika tommoset simppelit tein, ja hintaa tuli yht. n.30e postimerkit mukaa laskettuna:)

Tiimarireissulta tarttu tämmöstä mukaa:p
omnom :p




Otin salamal tän kuvan sentakii,
että näkys noi ns.kimalteet:)

korttia sisäpuolelta:p
Kirjekuoret:p





182pv<3
Lisää sisäpuolelta:p
 En nyt jaksa asetella näit kuvii kunnol ku ei oo aikaa, ja tää oli tämmöne aika pikapostaus ku pojat pelaili koko päivän nii en oikei kerenny olee koneel, mut pistelen huomenna parempaa postausta!!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti