Viikko korvessa...ja netti? Vittuku ei vaan toiminu.
Tässä siis syy minkätakia en oo postaillu vähään aikaan:) Mutta siis tosiaan, tuli oltua ekaks 5pv pöljällä, ja sit viel 2pv siikajärvellä. Pöljällä en oikeestaan tehny mitään, koska oli kepitki, nii ei voinu oikeestaa tehä mitää..Sain kepit sit perjantaina pois, ja sit siikajärvelle>. Siellä sit ajelin deballa, ja olla ähötin:p Katoin myös pspllä leffan, ja pompin trampalla smulin kanssa:p
Nyt sit oon taas laitoksella, eikä oo okeestaa mitää erikoista tekemistä:/ Tänään olin petosella ft.inksu+muut:p<3 ps.pulit on ihania!
Huomiselle ei oo mitää erikoisii suunnitelmii, paitti et pitäs nähä isi ku mun tilaama korsettitoppi oli kuulema kolahtanu postilaatikkoon!:) happyhappy <3:)
ARMOTON MOPOKUUUUUUME!
En osaa päättää minkä mopon haluan, ja se tekee tästä tosi vaikeeta:D Mulla on siis tosiaa ollu jo kuukauden ajan ajolupa, ja kortti pitäisi käydä hakemassa poliisiasemalta:)
Tällähetkellä on hiusväri päässä, ja väri ;)
Toivottavasti tuleepi hyvät, mut onneks shokkivärit saa suuripiirtei yhel värinpoistol pois :p
ps. Nyt tuli vähä tämmöne tekstipostaus ku ei ollu oikei aikaa, enkä oo kuviakaa räpsiny nii täst tuli vähä tylsä:p
mites ois paraskaveri postaus ?(:
VastaaPoistatuleepi jossaivaihees!:)
Poistavoitko tehä postauksen itestäs ? kertosit mistä pidät ja mitä vihaat (itsessäsi, muissa ihmisissä yms) ja miten suhu voi helpoiten tutustuu
VastaaPoistapistän tulemaa sopivaan välii:)
Poista