TUOMO ON IHANA♥
Vaikka meidän warkauden matkassa sattuki pieniä teknisiä ongelmia, niin silti selvittiin perille. Kiitos, oot ihana ♥.
Toi lomapätkä meni sit mopoilla ajellen, jäätelöä syöden, ja hyvässä seurassa biitsillä! Heitin siis talviturkin, ja se oli ihan helvetin
Onnistuin myös hyppäämään laiturilta sillein, että nyt on vasemmasta nilkasta menny nivelsiteet, ja könkkään täällä nyt violettejen keppejen kanssa.ahhhhh.
Huomiselle ei sit oikei oo mitää muit suunnitelmia, ku että pitäs käydä fysioterapeutilla:D (Varmaan tosi vaikee arvata et minkä takia...?:DD:)
ps.Onko tää jotai nii mun tuuria että Kuopion bussi oli hajonnu Savonlinnaan ja ootin toista bussia sen 3,5h...?
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti