sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

14.-17.06.2012 ♥

14.06.2012. Aamulla, klo 09:00, pelkoni käy toteen. Astun jalallani sisään, ja istun penkkiin kun nimeni mainitaan. Sydän hakkaa tuhatta&sataa, ja ajatukset on tosi sekavat... 3.5h, ja kolmen tauon jälkeen, kuvittelen että kaikki on ohi. Että elämäni helpottuisi nyt... Mutta minä vain kuvittelin...Kun kuulin asian jatkuvan toisena päivänä, murruin tyystin. Olen odottanut tätä todella pitkään, eikä asiaa saatu vieläkään käsiteltyä loppuun...Harmittaa, itkettää, vituttaa, ahistaa, on paha olla. 29.06.2012 odotellessa...





TUOMO ON IHANA

Vaikka meidän warkauden matkassa sattuki pieniä teknisiä ongelmia, niin silti selvittiin perille. Kiitos, oot ihana .
Toi lomapätkä meni sit mopoilla ajellen, jäätelöä syöden, ja hyvässä seurassa biitsillä! Heitin siis talviturkin, ja se oli ihan helvetin kylmää lämmintä! Pelailtii myös läpsyä, ja kuunneltiin musiikkia :)

Onnistuin myös hyppäämään laiturilta sillein, että nyt on vasemmasta nilkasta menny nivelsiteet, ja könkkään täällä nyt violettejen keppejen kanssa.ahhhhh.

Huomiselle ei sit oikei oo mitää muit suunnitelmia, ku että pitäs käydä fysioterapeutilla:D (Varmaan tosi vaikee arvata et minkä takia...?:DD:)

ps.Onko tää jotai nii mun tuuria että Kuopion bussi oli hajonnu Savonlinnaan ja ootin toista bussia sen 3,5h...?


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti