torstai 2. elokuuta 2012

rippileiri...? Ei oo mua varten.

Heeips!:) Tänää tulin sit riparilt pois, lähin sinne maanantaina. Voin sanoo et ripari ei oo mua varten. Oli nimittäi iha helvettiä:D Ois pitäny tulla vast ens maanantaina pois, mutta pää lahos ja päätin lähtee takas laitokselle, nii tulivat sit hakemaa mut:) Ennemmin luen raamattua&opiskelen täällä laitoksella, kun että oisin siellä ja heräisin seittemältä jeesustelemaa ja et oisin viikon ilman tupakkaa:)

Onnistuin myös saamaan silmätulehuksen, jonka ansiosta sain 6pv silmätippa-antibioottikuurin:D Eli siis joku öttimöntiäine lens mun silmää = silmäkalvotulehdus, verenpurkautuma & kalvot rytyssä.

Varmaan ensimmäistä kertaa helvetinhelpottunu tunne, ku pääsin laitokselle!:)

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

2 kommenttia:

  1. :D:DD:D:D eli iha turhaa oot tehny kutsukortit yms:DD ahahhahahahahaha, säälittävää!

    VastaaPoista
  2. eiks sul sit ollu kavereit siel leiril vai ? :'<< kyl ite ainaki leirillä tykkäsin olla , en sen jeesustelun takii, vaa kavereitte +++ isoset oli iha huippuja!

    aluks oli vaikee olla polttamatta, mutku tekemist riitti nii ei sitte enää ajatellu röökii. jos oot noin koukussa nii kannatasko jo vähentää? sä oot niin nuori.

    tsemppii sulle, ja koitahha elää rauhallista elämää ettet pilaa opiskelumahiksiis yms.

    VastaaPoista