perjantai 27. heinäkuuta 2012

Rippijuhlan suunnittelua:)

Mooips!:)

Olipas mukavat, tommoset kepeet ja vaivaset13,5h unet<3ah.
Nyt sit jaksaa tehä kaikkee tänää, pitäis käydä joko tiimaris/askartelukulmas ostamassa korttitarvikkeita, ku mulla on konffis+rippijuhlat 12.08.2012:D Aika huono päivä, ku seuravaana päivänä alkaapi koulut:D Mut siis tosiaan, täs alotin joskus 11 aikaa soittelee porukalle, ja kyselen osotteet+allergiat, että suan pistettyä kortit postii ja suunniteltuu kaiken tarjottava:)

Oon aatellu, että ihteni mukaan luettuna, ois porukkaa siellä mun juhlis n.30 kipaletta:) Tarjoilusta en vielä tiiä sen enempää.
Paljonkos teidän rippijuhlissa oli porukkaa?:) Ja mitä oli tarjolla?:)

Saa toki myös ehdotella että mitä voisin tarjoilla siellä, kun oon ihan outside!:)

ps. Pistän tänää vielä toista postausta tulemaan, tää nyt vaan oli tämmönen aamupostaus :p

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

4 kommenttia:

  1. jep, mulla samana päivänä konffis, iha perseestä:D! ja oon kuttunu vaan kaikkein läheisimmät sukulaiset ja sitten kaverit tulee illalla meille:)

    VastaaPoista