Mooips!:)
Olipas mukavat, tommoset kepeet ja vaivaset13,5h unet<3ah.
Nyt sit jaksaa tehä kaikkee tänää, pitäis käydä joko tiimaris/askartelukulmas ostamassa korttitarvikkeita, ku mulla on konffis+rippijuhlat 12.08.2012:D Aika huono päivä, ku seuravaana päivänä alkaapi koulut:D Mut siis tosiaan, täs alotin joskus 11 aikaa soittelee porukalle, ja kyselen osotteet+allergiat, että suan pistettyä kortit postii ja suunniteltuu kaiken tarjottava:)
Oon aatellu, että ihteni mukaan luettuna, ois porukkaa siellä mun juhlis n.30 kipaletta:) Tarjoilusta en vielä tiiä sen enempää.
Paljonkos teidän rippijuhlissa oli porukkaa?:) Ja mitä oli tarjolla?:)
Saa toki myös ehdotella että mitä voisin tarjoilla siellä, kun oon ihan outside!:)
ps. Pistän tänää vielä toista postausta tulemaan, tää nyt vaan oli tämmönen aamupostaus :p
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
jep, mulla samana päivänä konffis, iha perseestä:D! ja oon kuttunu vaan kaikkein läheisimmät sukulaiset ja sitten kaverit tulee illalla meille:)
VastaaPoistaNice:D mitä meinasit tarjota siel?:D
Poistajust jotai kakkuu, keksejä, voilepäkakkua, piirakkaa... kaikkee tommost perus::D
Poistaookkeee:D
Poista