sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Hyväksyin sen, et taas mä hävisin.

Heeips !:)

Nyt en oo kerinny vähää aikaa kirjotella, mut tosiaan tulin just äske töistä, niiku tossa aikasemmas postaukses jo kirjottelinki :P En oo varma, joko oon kirjottanu täst, mut nyt jos jatkan käyttäytymistä tällei, miten käyttäydyn nytte, nii saan ne jokaviikonloppuset lomat!:) Oon tosi ylpee itestäni, ku tätä mun käyttäytymistä on ruvettu tarkkailemaan kouluje alusta lähtien:)

Onkos täällä muita BB:n himofaneja? Täält ruudun takaa löytyypi yks, ja suosikki on tällähetkellä Jouko<3.Ahh, joku niin ihanan näkönen jätkä, ku löytyy tatskaa ihan mukavasti:P

Mites teillä on menny? Ja miten teillä menee koulussa?

Ps.EHDOTELKAA POSTAUKSIA!!:) (huonepostausta en vielä tee, ku saatan vaihtaa huonetta täs lähiaikoina:D)

Pps.tuo mun savuton juttu kusi..:D Ei voi mitää. Ei taija vaa olla nyt sopiva hetki lopettaa.

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

2 kommenttia:

  1. ää itekki iha mahoton bb fani, kaiken lisäks tykkään samas henkilöst ku säki nii joukost<3 !

    VastaaPoista
  2. joukoooooooooooooo<3

    VastaaPoista