perjantai 28. syyskuuta 2012

Every kiss, and every hug, you make me fall in love

Heips! Nyt en oo postaillu pitkään aikaan, ja syynä ollut koulu ja sen seurauksena jumalaton väsymys !
Viime viikolla mun silmälle sattu jotai, ja se turpos ja silmäluomi pamahti mustaks, näytin ihanasti siltä et oisin saanu turpaa:) Noh, turvotus laski, ja nyt sit yöllä tos pari päivää sit oli tullu IHANA verenpurkautuma... Nyt sit nään tosi huonosti, ja tuo on ihan törkeen näkönen! Lääkärit oli vaa aluks joo eime tiietä et mikä sul on ja et tuo on ihan normaalia.. nyt oon sitte käyny kolmesti lääkäris tuon takia:)


Täs kuvas ei oo ees paha näköne ku se on levinny viel lisää ton jälkee..
Nooh, mut sit koulusta:) Vihaan matikkaa, ja meil oli sit koe.. Sain ekaasta kokeesta 5½, ja sit meiä luokas on 21oppilast nii 10 sai kokeesta nelosen, nii sit uusittii koko porukka:D Sit sain 6+, ja oon ihan ylpee itestäni koska oon ollu tosi huono matikassa...

Iltaa tuli äsken vietettyy Rytöllä, ja nyt oon sit täs äipäl:) Viikonloppu menee kotona chillaillessa ja ensviikolle lupaan huonepostausta!

ps. pitäiskö uusii blogin ulkoasu vai ei?Mielipiteit?:)


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

1 kommentti: