Viime viikolla mun silmälle sattu jotai, ja se turpos ja silmäluomi pamahti mustaks, näytin ihanasti siltä et oisin saanu turpaa:) Noh, turvotus laski, ja nyt sit yöllä tos pari päivää sit oli tullu IHANA verenpurkautuma... Nyt sit nään tosi huonosti, ja tuo on ihan törkeen näkönen! Lääkärit oli vaa aluks joo eime tiietä et mikä sul on ja et tuo on ihan normaalia.. nyt oon sitte käyny kolmesti lääkäris tuon takia:)
![]() |
| Täs kuvas ei oo ees paha näköne ku se on levinny viel lisää ton jälkee.. |
Iltaa tuli äsken vietettyy Rytöllä, ja nyt oon sit täs äipäl:) Viikonloppu menee kotona chillaillessa ja ensviikolle lupaan huonepostausta!
ps. pitäiskö uusii blogin ulkoasu vai ei?Mielipiteit?:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

hui kamala tuota silmää :S
VastaaPoista