Parin päivän sisäl ei oo oikei tapahtunu mitään erikoista, lähinnä normi koulujuttuja tms. Ehkä ainoot ilmotusluontoset asiat oli : Kävin ikanossa eilen, ja kulmakoru hävis keskiviikkona, mut ostin sit sit ikanosta uuden:D
Kuvii parin päivä sisält:
![]() |
| Ruutupaita, gina tricot |
| Kävin kuolaamas tätä paitaa jo jokunen aikaa sit, ja harkihin et ostanko vai en. Sitku menin GT, niin tää ihanuus löytyki -50% rekist! :) |
| Pyyhkäri, Tiger 2e (BIC on sit kokovertauksena täs kuvas:D) |
++ Ostin sen kulmakorun mistä jo mainihinki(joka on kylläki ny frownys mut eri palloil) sit ostin sipsipussin ja 2L jääteen)
Banaani-suklaa muffinit
(c)Jasu&Terminaattori:
| Siskon rakas, 8v <3 MITÄ ON NÄMÄ MUN PÄÄHÄNPISTOKSET?! |
| frowny |
| <3 ps.ihanan kuivat huulet ja sillei! |
Omnomnomnomnom<3 Voin sanoo että ei sattunu yhtää, mutta ei tässä kyllä ollu mitää järkeekää xD. Trolololololol saapi nähä kauanko tuo tuol killuu, veikkaan että rakas ei oikei tykkää jos/kun se kuulee tästä..:D
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

Ah ihana tuo sun uus läväris :) Ja kiva ku oot taas tullu kirjottelemaan :)
VastaaPoistaoi kiitos pipsa!:) pakkohan sitä on kirjotella, ainoo vaan että koulu on vaan vieny 100/0 mun voimat että ei mitään järkee..
Poistamikäää vittu on tuo mällikuvAXDDDDD
VastaaPoistataikinaa xd jos meinaat tota ekaa=D
Poistatuo taikina näyttää iha oksennukselle .. :DD
VastaaPoistaniksu johtuu siit banaanist ku se tekee siit rakenteest tommossee=D
PoistaMillon teet huonepostausta?=)
VastaaPoistaJa voisitko tehä myös postauksen,
missä kerrot siitä miten jouduit laitokseen:) ?
tsemppiii siulle !:p
Palvon sun läväreit *_* jaja oot nätti c::
VastaaPoistaMäkin haluun nähä sun huoneen !
VastaaPoistaMihin sä olet kadonnut? O_O
VastaaPoistaKuolitko?
VastaaPoista