perjantai 2. marraskuuta 2012

Kuvapainotteinen postaus

 Heips !


Parin päivän sisäl ei oo oikei tapahtunu mitään erikoista, lähinnä normi koulujuttuja tms. Ehkä ainoot ilmotusluontoset asiat oli : Kävin ikanossa eilen, ja kulmakoru hävis keskiviikkona, mut ostin sit sit ikanosta uuden:D


Kuvii parin päivä sisält:

Ruutupaita, gina tricot
Kävin kuolaamas tätä paitaa jo jokunen aikaa sit, ja harkihin et ostanko vai en. Sitku menin GT,
niin tää ihanuus löytyki -50% rekist! :)





















































Pyyhkäri, Tiger 2e (BIC on sit kokovertauksena täs kuvas:D)






++ Ostin sen kulmakorun mistä jo mainihinki(joka on kylläki ny frownys mut eri palloil) sit ostin sipsipussin ja 2L jääteen)


Banaani-suklaa muffinit

(c)Jasu&Terminaattori:




Siskon rakas, 8v <3



MITÄ ON NÄMÄ MUN PÄÄHÄNPISTOKSET?!
frowny
<3 ps.ihanan kuivat huulet ja sillei!

Omnomnomnomnom<3 Voin sanoo että ei sattunu yhtää, mutta ei tässä kyllä ollu mitää järkeekää xD. Trolololololol saapi nähä kauanko tuo tuol killuu, veikkaan että rakas ei oikei tykkää jos/kun se kuulee tästä..:D



~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

11 kommenttia:

  1. Ah ihana tuo sun uus läväris :) Ja kiva ku oot taas tullu kirjottelemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos pipsa!:) pakkohan sitä on kirjotella, ainoo vaan että koulu on vaan vieny 100/0 mun voimat että ei mitään järkee..

      Poista
  2. mikäää vittu on tuo mällikuvAXDDDDD

    VastaaPoista
  3. tuo taikina näyttää iha oksennukselle .. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niksu johtuu siit banaanist ku se tekee siit rakenteest tommossee=D

      Poista
  4. Millon teet huonepostausta?=)
    Ja voisitko tehä myös postauksen,
    missä kerrot siitä miten jouduit laitokseen:) ?
    tsemppiii siulle !:p

    VastaaPoista
  5. Palvon sun läväreit *_* jaja oot nätti c::

    VastaaPoista
  6. Mäkin haluun nähä sun huoneen !

    VastaaPoista