keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Kuuntele kun hiljaa mä kuiskaan sun korvaas "Mun on kylmä, mua pelottaa niin paljon."...




~"Halusin tän taakan pois mun harteiden päältä

Makasin maassa, selkä helvettiin päin
Just sillä hetkellä mä helvettiin näin."~

~"Yksinäisyyteen kahlittu
Vanki, tässä muistojen vankityrmässä,
yksin kuljen hangessa kylmässä".~


~
"Matka on pitkä se ei lopu koskaan/
Kipua sydämessä siihen ei totu koskaan/."


Omalla tavallani ootan huomista, että asiat selviäis vihdoin...Omalla tavallani haluisin skipata koko aamupäivän pois, että mun ei tarvihtis mennä sinne... Mut nyt mun pitää vaan yrittää pysyä vahvana, pysyä vahvana itteni takia, että mun oma olo helpottuis...



 



WARKAUSBIGCITY 14.-17.06.2012
  
On huomises hyvääki:> Ku mä oon päässy sielt oikeudest pois, niin mun kaveri tulee hakemaan mut varkauteen :p Tosiaan, olin ennen varkaudessa kokoajan, mutta laitokseen jouduttuani en ole päässyt sinne melkein ollenkaan...Nyt se, että saan olla siellä HUIMAT neljä päivää, on IHANAA.

Must on kokoajan tuntunu, että tää loma on ihan turha..Mutta tää reissu pelastaa mun loman, ja tulee ehdottomasti tarpeeseen!


~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

2 kommenttia: