"Anonyymi30. toukokuuta 2012 10.34
Kerro että mikä johti siihen että ajauduit tollaseen elämään? Siis näistä varmaan sulle kipeistä asioistas eli just perheestäs ja muista ongelmista... Tsemppiä tavotteeseen!"
Kaikki alkoi siitä, kun oli kesäkuun ensimmäinen päivä, 01.06.2009. Olin tuolloin 12-vuotiasiso pieni tyttö, joka kävi normaalisti vitosluokkaa. Olin innoissani siitä, että oli kesäloma, jonka jälkeen siirryttäisiin kuutosluokalle. Ajatella, kutoselle, ja sen jälkeen alkais jo ylä-aste!
Tulen muistamaan ton päivän ikuisesti, kauhea 01.06.2009. Jälkeenpäin mietin, että miksi tämän piti tapahtua juuri minulle ? Miksi juuri minä ? Miten joku voi tehdä 12-vuotiaalle jotain niin kauheaa ? Ja miksi ? Voitteko itse kuvitella, mitä kauheaa lähes kolmekymppinen mies voi tehdä 12-vuotiaalle ? Nämä kaikki kysymykset jäivät minulle arvoitukseksi, sillä tämä kaikki tapahtui niin äkkiä. Yhtäkkiä en ollutkaan enää täysin lapsi, minulta oli viety jotain, mitä en enää ikinä saisi takaisin. En saanut säästää itseäni haluamalleni ihmiselle, koska minulta oli viety se, se oli viety väkisin, ilman omaa tahtoani...
Nyt 3vuotta myöhemmin, tajuan asioista enemmän, mutta en silti tarpeeksi. Tajuan vain vähän, ja se riittää. 3vuotta myöhemmin elämäni alkaa pikkuhiljaa muuttua ennalleen, kun tekijää rankaistaan. Hän saa tuomion lapsen hyväksikäytöstä.
Minun kohdalleni on sattunut kaksi lapsen hyväksikäyttöä, vm.-09 & -10.
Nyt torstaina, 14.06.2012 ratkaistaan(toivottasti..) toinen näistä(vm.-10), ja toisessa(vm.-09) on tutkimukset meneillään.
Kaiken tämän jälkeen, rupesin kapinoimaan vanhempiani vastaan. Rupesin polttamaan tupakkaa, ja karkailemaan kotoa. Paha olo lähti pois alkoholilla, joka ei loppuen lopuksi auttanut mitään. Saatoin vain lähteä jonnekkin, eikä kukaan tiennyt missä olin. Masennuin. Itkin. Lopetin kaikki harrastukset. Koulu meni perseelleen kun siirryin ylä-asteelle. 7luokalle mennessäni, keskiarvoni oli 7.8. Nyt 8luokan jälkeen, se on 5.58. Kertaan kasiluokan uudestaan n.300h poissaolojen takia.
Nyt olen käynyt 3kk psykiatrilla tutkimusjakson, ja tämän jälkeen oli keskustelu, että haluanko jatkaa käyntejä. Paha olo paheni entisestään, kun kävin siellä, ja päätin lopettaa. Olen asunut 6kk lastenkodissa, ja minulla alkaa jo mennä paremmin. Tavoitteeni on, että kukistan masennuksen, rupean käymään koulua ja muutan takaisin kotiin.
Lisää toivepostauksia saa ehdottaa, ja pyrin tästä lähtien kirjottamaan blogia joka päivä!
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Kaikki alkoi siitä, kun oli kesäkuun ensimmäinen päivä, 01.06.2009. Olin tuolloin 12-vuotias
Tulen muistamaan ton päivän ikuisesti, kauhea 01.06.2009. Jälkeenpäin mietin, että miksi tämän piti tapahtua juuri minulle ? Miksi juuri minä ? Miten joku voi tehdä 12-vuotiaalle jotain niin kauheaa ? Ja miksi ? Voitteko itse kuvitella, mitä kauheaa lähes kolmekymppinen mies voi tehdä 12-vuotiaalle ? Nämä kaikki kysymykset jäivät minulle arvoitukseksi, sillä tämä kaikki tapahtui niin äkkiä. Yhtäkkiä en ollutkaan enää täysin lapsi, minulta oli viety jotain, mitä en enää ikinä saisi takaisin. En saanut säästää itseäni haluamalleni ihmiselle, koska minulta oli viety se, se oli viety väkisin, ilman omaa tahtoani...
Nyt 3vuotta myöhemmin, tajuan asioista enemmän, mutta en silti tarpeeksi. Tajuan vain vähän, ja se riittää. 3vuotta myöhemmin elämäni alkaa pikkuhiljaa muuttua ennalleen, kun tekijää rankaistaan. Hän saa tuomion lapsen hyväksikäytöstä.
Minun kohdalleni on sattunut kaksi lapsen hyväksikäyttöä, vm.-09 & -10.
Nyt torstaina, 14.06.2012 ratkaistaan(toivottasti..) toinen näistä(vm.-10), ja toisessa(vm.-09) on tutkimukset meneillään.
Kaiken tämän jälkeen, rupesin kapinoimaan vanhempiani vastaan. Rupesin polttamaan tupakkaa, ja karkailemaan kotoa. Paha olo lähti pois alkoholilla, joka ei loppuen lopuksi auttanut mitään. Saatoin vain lähteä jonnekkin, eikä kukaan tiennyt missä olin. Masennuin. Itkin. Lopetin kaikki harrastukset. Koulu meni perseelleen kun siirryin ylä-asteelle. 7luokalle mennessäni, keskiarvoni oli 7.8. Nyt 8luokan jälkeen, se on 5.58. Kertaan kasiluokan uudestaan n.300h poissaolojen takia.
Nyt olen käynyt 3kk psykiatrilla tutkimusjakson, ja tämän jälkeen oli keskustelu, että haluanko jatkaa käyntejä. Paha olo paheni entisestään, kun kävin siellä, ja päätin lopettaa. Olen asunut 6kk lastenkodissa, ja minulla alkaa jo mennä paremmin. Tavoitteeni on, että kukistan masennuksen, rupean käymään koulua ja muutan takaisin kotiin.
Lisää toivepostauksia saa ehdottaa, ja pyrin tästä lähtien kirjottamaan blogia joka päivä!
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Kamala oli lukea kokemuksistasi :\ Miten jotkut julkeavat tehdä noin pahasti niin nuorelle tytölle.. Toiveena olisi postaus millaista on olla laitoksessa. Mitä saa tehdä ja mitä ei :)
VastaaPoista- viivi
kiitos:) pistän postaust tulemaa:)
Poistajasu iha kauhee oli lukkee, muista että mulle saat aina puhua kaikesta ihan aina!<3
VastaaPoistasun oma sieniprinsessa (; <3
tokitoki:) miks pistit anonyyminä?:o
Poistakoskaaa tota en sillo vielä ollu sun lukija ja jotenki vaa säädin jotai ja en osannut jajajaja entiiä..
Poistavähän kauheeta !! miten joku voi olla noin tyhmä ja tekee jotai tollasta !! voimia sulle ! (( :
VastaaPoistaen todellakaan tiedä..mutta kiitos:)
PoistaPostaus sun huoneesta!
VastaaPoistahieno muutes tää postaus, arvostusta sinne ja tsemppii!
Kiitos!:) Pistän postausta tulemaan kun kerkiin räpsiä kuvia:p
Poistaihan hirveetä mitä sulle tehtiin !
VastaaPoistavoimia sulle :(
Joo, oliha tuo kieltämättä aika kauheeta. Enköhän mä johonkin väliin pääse tästä paskasta yli:) ja kiitos!:)
PoistaVoi jumala, oot kokenu aika paljon tässä elämässä! Ihmetten miten oot pysyny vahvana, mulla ois käyny mielessä tehä itelleni jotai, iha hirveetä! Pärjäile, toivottavasti kaikki tollaset ihmiset kuolis ja 12 vuotiaalle , iha törkeetä!
VastaaPoistaJep... Ei elämästä silti selvitä hengissä... Oonha mäki miettiny monta kertaa, et pitäskö tehä jotai...mut silti mä oon edellee tässä.
PoistaVoi ei, ihan hirveetä!!
VastaaPoistaTuli mieleen lukiessani että tunsitko tätä kyseistä miestä? Ja jos tunsit, miten te tutustuitte? Jos kysymys oli liian henkilökohtainen niin ei tarvitse vastata!
Voimia ja kaikkea hyvää sulle!!!
Tunsinhan minä, ja kyseinen ihminen on mun ns."enopuoli" ei siis olla verisukua,mutta kuitenkin...Kiitos:)
PoistaJoo ihan kauheeta. Et maininnutkaan asiasta sillo ku tutustuttiin, ni aattelin et oot vaan tommonen kapinallinen ku muutki on. Nyt ainakin ymmärrän sua ja sun oloa paljon paremmin.
VastaaPoistakiva kuulla:) kyllähä mä kapinoin myös, mut siihe on syynsä...
Poista