torstai 26. heinäkuuta 2012

Mieti vielä, tajuut sen viimestää siellä, ku oot pohjal, ja sillo sitä mennää, eikä mietitä enää...


Mooips!:) Tänää on ollu semmone iha okok pv, oli se sossukeskustelu..:) Meni paljon paremmin mitä oletin että ois menny... Ainoo miinus vaa se, että isi ei tullu sinne kun se oli töissä eikä päässy tulemaan ): 


 Tosiaan, puhuttiin siis tästä mun jatkosta... Ja päädyttiin siihen tulokseen, että jos käyn nyt riparin kunnolla, niin riparin jälkeen loppuu kiinniolo!:) Senjälkee sit jos käyn koulua kunnolla, ja suostun menee sinne jonnekki päihdetutkimuksii(?) et kui riippuvaine oon päihteist, ja sit ne diagnisoi siellä jotai... Mut tosiaa, jos siel käymises ei ilmene mitään ongelmia, niin mä sit jään tähän lastenkotiin enkä vaihda paikkaa. Omalla tavalla hyvä juttu, toisaalta täyttä paskaa. 
++Puhuin tos edellises postaukses myös tästä, eli mulla oli vaarana saada rikosrekisteri, mutta luojan kiiiiiiiiiiiiiiitos mun kalkkunasossu oli kerranki ihana, päätti että ei tehä rikosilmotusta!:)Nyt teen sit kaikkeni ja panostan kouluu kunnolla, että mulla menis hyvin...:)

Laitos oli sitä mieltä, että mun pitäs alottaa joku harrastus:D Lopetin mun säännöllisen liikkumisen n.3vuotta sitten, ja sen jälkee en oo oikeestaa harrastanu mitää. Tkdta kerkesin harrastaa jonku aikaa, mut sit nilkat meni nii huonoo kuntoo että en jatkanu sitä/: ei vaan ollu mun laji.


Osaatteko ehottaa jotain teidän mielestä hyviä/mielenkiintoisia harrastuksia, että minkä voisin alottaa:p?


En tajunnu pistää edellisee postauksee kuvaa, mut leivoimpas yks
päivä angry birds possukakun, kun meiltä lähti yks työntekijä
toiseen paikkaan töihin niin piettiin läksijäiset... Se oli ehkä yks
parhaista ohjaajista ikinä, missU<3.
Possukakku siis sisälsi täytteenä kermavaahtoa,
jossa oli mariannerouhetta, välissä oli
mansikka-vanilija hilloa, tuon vaahtokarkkimassan&
kakun välissä oli sit valkosuklaakreemiä että tuo
massa ei lähtis valumaa siitä kakun päältä:D Silmän
valkeat osat oli sokerimassaa, ja mustat osat tein
kick-patukasta:D Vaahtokarkkimassan värjäsin
vihreällä elintarvikevärillä vihreäksi:p
Päällä sit lisukkeena minivaahtokarkkeja;)
Kannattaa kokeilla, voin muute sanoo että
oli hyvä ohje!:) Ja jos joku tarvii ohjetta, nii
kyselkee nii pistän sit sen tänne:p


PS. Pistelkee postausehotuksia:>
Toteuttelen niitä mielelläni, mutta huone+
läväripostaukset teen myöhemmin, kun
ei oo nyt kunno kameraa:p



~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos:) Paranneltavaa on vaa iha jonku verra, en viel hallihe tätä kunnnol:p

      Poista
  2. hyvä blogi ! ois kiinnostavaa kuulla elämästä siellä lastenkodissa. millasta siellä on ja silleeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) Eli vähä niiku postaus siitä, että millaset säännöt täällä on ja näin?:)

      Poista
  3. kerro ememmän itsestäs =) ja mua kiinnostaa et ootko bi,lesbo vai hetero??? haluaisin tietää kans et minkälaisia suhteita sulla on ollu?

    VastaaPoista
  4. sustahan vois tulla isona vaikka leipuri:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaveena ois kokki/leipuri, toivottavasti pääsen toteuttaa mun unelmat joskus:)

      Poista