Mooips!:) Tänää on ollu semmone iha okok pv, oli se sossukeskustelu..:) Meni paljon paremmin mitä oletin että ois menny... Ainoo miinus vaa se, että isi ei tullu sinne kun se oli töissä eikä päässy tulemaan ):
Tosiaan, puhuttiin siis tästä mun jatkosta... Ja päädyttiin siihen tulokseen, että jos käyn nyt riparin kunnolla, niin riparin jälkeen loppuu kiinniolo!:) Senjälkee sit jos käyn koulua kunnolla, ja suostun menee sinne jonnekki päihdetutkimuksii(?) et kui riippuvaine oon päihteist, ja sit ne diagnisoi siellä jotai... Mut tosiaa, jos siel käymises ei ilmene mitään ongelmia, niin mä sit jään tähän lastenkotiin enkä vaihda paikkaa. Omalla tavalla hyvä juttu, toisaalta täyttä paskaa.
++Puhuin tos edellises postaukses myös tästä, eli mulla oli vaarana saada rikosrekisteri, mutta luojan kiiiiiiiiiiiiiiitos mun kalkkunasossu oli kerranki ihana, päätti että ei tehä rikosilmotusta!:)Nyt teen sit kaikkeni ja panostan kouluu kunnolla, että mulla menis hyvin...:)
Laitos oli sitä mieltä, että mun pitäs alottaa joku harrastus:D Lopetin mun säännöllisen liikkumisen n.3vuotta sitten, ja sen jälkee en oo oikeestaa harrastanu mitää. Tkdta kerkesin harrastaa jonku aikaa, mut sit nilkat meni nii huonoo kuntoo että en jatkanu sitä/: ei vaan ollu mun laji.
Osaatteko ehottaa jotain teidän mielestä hyviä/mielenkiintoisia harrastuksia, että minkä voisin alottaa:p?


Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaKiiiitos:) Paranneltavaa on vaa iha jonku verra, en viel hallihe tätä kunnnol:p
Poistahyvä blogi ! ois kiinnostavaa kuulla elämästä siellä lastenkodissa. millasta siellä on ja silleeen.
VastaaPoistakiitos:) Eli vähä niiku postaus siitä, että millaset säännöt täällä on ja näin?:)
Poistajuu lähinnä!
Poistakerro ememmän itsestäs =) ja mua kiinnostaa et ootko bi,lesbo vai hetero??? haluaisin tietää kans et minkälaisia suhteita sulla on ollu?
VastaaPoistasuhdepostaus, ookeei:)
Poistasustahan vois tulla isona vaikka leipuri:)
VastaaPoistaHaaveena ois kokki/leipuri, toivottavasti pääsen toteuttaa mun unelmat joskus:)
Poista