Moips!:) Tänään ois tarkotus lähtee Pöljälle ettimään kamppeita ensviikon rompetorille, josta mut voi bongata mu faijan kans myymäst kaikkee armeijatavaraa/keräilytavaraa :p
Sain siis yhen yön ylimääräsen loman, ku nyt on menny koulu niin hyvin että en oo myöhästyny kertaakaa/kertaakaa ei oo jääny läksyt tekemättä/en oo saanu jälki-istuntoja:)
Oon tosi tyytyväinen itteeni, että oon parantanu koulussa:)
Ps. Oon nyt ollu 7päivää savuton, ja ylpee itestäni!!
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Kiva kuulla et sulla tuntuu menevän hyvin:)
VastaaPoistaOnhan se itellenikii paljo kivempi ku menee hyvin!:)
Poista