perjantai 24. elokuuta 2012

Kuopion Rompetori 31.8-2.9.2012

Moips!:) Tänään ois tarkotus lähtee Pöljälle ettimään kamppeita ensviikon rompetorille, josta mut voi bongata mu faijan kans myymäst kaikkee armeijatavaraa/keräilytavaraa :p

Sain siis yhen yön ylimääräsen loman, ku nyt on menny koulu niin hyvin että en oo myöhästyny kertaakaa/kertaakaa ei oo jääny läksyt tekemättä/en oo saanu jälki-istuntoja:)

Oon tosi tyytyväinen itteeni, että oon parantanu koulussa:)

Ps. Oon nyt ollu 7päivää savuton, ja ylpee itestäni!!

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

2 kommenttia: