Heeips !:)
Nyt en oo kerinny vähää aikaa kirjotella, mut tosiaan tulin just äske töistä, niiku tossa aikasemmas postaukses jo kirjottelinki :P En oo varma, joko oon kirjottanu täst, mut nyt jos jatkan käyttäytymistä tällei, miten käyttäydyn nytte, nii saan ne jokaviikonloppuset lomat!:) Oon tosi ylpee itestäni, ku tätä mun käyttäytymistä on ruvettu tarkkailemaan kouluje alusta lähtien:)
Onkos täällä muita BB:n himofaneja? Täält ruudun takaa löytyypi yks, ja suosikki on tällähetkellä Jouko<3.Ahh, joku niin ihanan näkönen jätkä, ku löytyy tatskaa ihan mukavasti:P
Mites teillä on menny? Ja miten teillä menee koulussa?
Ps.EHDOTELKAA POSTAUKSIA!!:) (huonepostausta en vielä tee, ku saatan vaihtaa huonetta täs lähiaikoina:D)
Pps.tuo mun savuton juttu kusi..:D Ei voi mitää. Ei taija vaa olla nyt sopiva hetki lopettaa.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
ää itekki iha mahoton bb fani, kaiken lisäks tykkään samas henkilöst ku säki nii joukost<3 !
VastaaPoistajoukoooooooooooooo<3
VastaaPoista