perjantai 17. elokuuta 2012

Home sweet home.

Mooips! Nyt on ollu kirjotuksest taukoo, oli rippijuhlat ja koulut alko. En oo täs kerenny oikei postailee, ja syitä on ollu mm. koulu:) Tos eilen päätin lopettaa tupakoinni, ja oon täs nyt päivän ollu polttamatta.. Saapi sit nähä mite tuo onnistuupi:) Tää viikoloppu kuluupi mökillä, kun tuli sukulaisia virosta<3

Postailen seuraava kerra sitte, ku saan niit kuvia tänne:D Nyt on ollu vähä ongelmia tän blogin kans, ei voi mitää. Ps. Tuntuu ihanalta kirjottaa koneel ku vasemman käen rystyset paskana...

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti