sunnuntai 5. elokuuta 2012

Voitasko unohtaa? Voisitko jo vaieta? Älä rakasta mua enää.


Heeips!:) Tänää aamul menin kotia, ja tulin laitokselle joskus 8 aikaa takasi. Vietin laatuaikaa mun veljen kans, joka muutti takas kotii:) Tuntu oudolta viettää sen kanssa taas aikaa, kun siitä on niin pitkä aika kun viimeks olin sen kanssa kunnolla kahestaa:) Äipän kans suunniteltii sit siin vähä rippijuhlii, ja sovittelin mun mekkoja. Päädyin semmoseen mustaan, olkaimettomaan mekkoon, jonka ostin joskus carlsonilta(120e alennuksessa).


Nyt vaa ootellaan sit, että mun kengät tulis:p Toivottavasti ne on nyt sopivan kokoset:)
Ku tulin laitokselle, nii lainasin yhelt meiän ohjaajalt sen sonyn järkkärii, ja menin pihalle ja vietin siellä semmoset keposet 2h:) Oli mukavaa pitkästä aikaa vaa kuunnella musaa puhelimest, ja keskittyy siihe mitä tekee.


Sitku se ohjaaja tulee takas töihi, nii vois pistää tänne pari kuvaa:) Huomiseks vois muuteki ottaa tavotteeks sen, että vois ottaa vähä päivitettyy kuvaa tännekki:)



PS.

"Anonyymi
5. elokuuta 2012 8.51
mitäs vitun erityiskohtelua sä saat? ;o eiköhä aika moni muuki mieluummi riparin kävis "kotiopiskeluna" , miks ihmeessä leirejä ees järjestetään?


btw, miks et alun perin valinnu vaikka päiväriparii, jos et kerra ees voi olla polttamatta? tyhmää valita leiri??
"

Harvempi ihminen tietää etukäteen, että ihmisten kanssa menee välit riparilla:) Mä en saa mitään erikoiskohtelua, tiedoks sulle. Toiseks, mulla on todettu vakava masennus+ahdistus, ja mulla ei ollu ahistuslääkkeet mukana, ku niitä pitää ottaa vaan sillon kun mun ohjaajat valvoo, ja mua ahisti toooooooooooosi paljon siellä, niin en voinu olla siellä. Muitakin lähti (tosin eri syistä kun mä) mutta silti, samalla tavalla saavat suorittaa riparin kotona loppuun. Ja jos joku muuki haluu suorittaa 'kotiopiskeluna', niin kannattas vaa avata suusa ja kysyä asiasta jos ei haluu leiriä käyä(;
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti