Mooipss!:)
Täh, laiska vai laiska päivä? En sit jaksanukkaa räpsii niit kuvia:D pyh. mitä turhia8)
Olin tänää kaupungilla, ku kavereit tuli kuopioo Varkaudesta & Nurmeksesta.<3
Kuha olla ja ähötettii kaupungissa, ei mitää erikoist:D Sit Mette kävi ottaa kielikorun, ja eikait se auttanu ku olla pitämäs töhöö1 kädest kii(; voiku pikkune repes nauruu ku tajus korun kielessä:3
Sit tulin laitokselle 8maissa, ja tein pelmenejä<3 namnam. Pistin pakkaseen, syödään niitä sit vissii torstaina!
Sain tos myös kuulla, että pääsen kotilomille perjantaina & sit sunnuntain takas laitokselle...
Mut eimidi, tämmöne pikkupostaus, kenkii ootellessa:p<3 byee.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti