maanantai 6. elokuuta 2012

eiotsikkoa.jpg

Mooipss!:)

Täh, laiska vai laiska päivä? En sit jaksanukkaa räpsii niit kuvia:D pyh. mitä turhia8)

Olin tänää kaupungilla, ku kavereit tuli kuopioo Varkaudesta & Nurmeksesta.<3
Kuha olla ja ähötettii kaupungissa, ei mitää erikoist:D Sit Mette kävi ottaa kielikorun, ja eikait se auttanu ku olla pitämäs töhöö1 kädest kii(; voiku pikkune repes nauruu ku tajus korun kielessä:3

Sit tulin laitokselle 8maissa, ja tein pelmenejä<3 namnam. Pistin pakkaseen, syödään niitä sit vissii torstaina!

Sain tos myös kuulla, että pääsen kotilomille perjantaina & sit sunnuntain takas laitokselle...

Mut eimidi, tämmöne pikkupostaus, kenkii ootellessa:p<3 byee.

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti