keskiviikko 8. elokuuta 2012

Iron fist : Ruff rider ♥



Nyt ne sit tuli postissa:)<3aaw. Ehkä maailman ihanimmat kengät?
Koko on sillei just ja just nafti, mut veikkaan että kun muokkautuu omaan jalkaan,
niin sit on hyvät(;

PS.KÄYKÄÄHÄ PISTÄÄ KYSYMYKSIÄ EDELLISEEN POSTAUKSEEN! ;)

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

3 kommenttia: