Plööähj. Tänää on ollu jotenki harvinaise tylsä pv...:D
Ei oo tapahtunu mitää erikoist, tänää kävin suorittaa niit riparikorvauksia:p
= Kävin kahtomassa jonku randomin häitä, oli perin mielenkiintosta :'D Ainaki
omalaatuset häät, ku normi kirkkomusan sijaa soi joku nopee elokuvatunnari:D:D
:D:DD:D:D eli iha turhaa oot tehny kutsukortit yms:DD ahahhahahahahaha, säälittävää! "
SALLIKAA MUN NAURAA.Ok nauroin jo
itteni puolikuoliaaks.
SALLIKAA MUN NAURAA.Ok nauroin jo
itteni puolikuoliaaks.
Perehtykää toki asioihi, enneku tuutte vikisee8) Rippikoulun voi suorittaa monella eri tavalla. Viikonloppuripari, viikkoripari, päiväriparit + mä suoritan kotona loppuun, joten en oo todellakaan tehny turhaa työtä, joten nauran ennemmin sulle, anonyymi :)
Huomenna ois tarkotus ottaa kuvia, ja pitäis jokupäivä leikkaa+värjää hiukset:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
mitäs vitun erityiskohtelua sä saat? ;o eiköhä aika moni muuki mieluummi riparin kävis "kotiopiskeluna" , miks ihmeessä leirejä ees järjestetään?
VastaaPoistabtw, miks et alun perin valinnu vaikka päiväriparii, jos et kerra ees voi olla polttamatta? tyhmää valita leiri??
Koska en ite saanu päättää mun riparimuotoo, enkä oo mikään poikkeus, voihan ne muutkin sen tällein suorittaa jos vaa kysyypi:)
Poista