- Kuka on sun paras ystävä?
1#st. Roosa<3 Ylivoimasesti:) Ollaan tunnettu -06 lähtie, ja ollaan siitä asti oltu parhaita kavereita. Ja voi kyllä, meilläkin on ollu omat huonot hetkemme ja alamäkemme meiä ystävyyssuhteessa. Mut ei se maailmaa kaada, mun mielestä meidän riidat on vaan parantanu meiän välejä omalla tavallaan. - Mikä on paras asia elämässä?
On tosi vaikee luetella yhtä parasta, mutta parhaita on perhe&kaverit. Vaikka mulla onki ollu mun perheen kanssa tosi vaikeeta välillä, on ne silti kaikki mulle tosi tärkeitä ja rakkaita. - Voisitko harkita lopettavasi tupakanpolton ja alkoholin käytön?
Aina sitä voi harkita. Eriasia onnistuuko siinä. Juomista oon vähentäny tosipaljo, sen jälkee ku jouduin laitokseen.(Varmaan ainoo positiivine asia koko laitoksee joutumises..) Ylipäätäsä mun mielestä päihteet on perseestä, syvältä sieltä. Mutta silti oon sortunu käyttämään niitä, ja mä rehellisesti myönnän sen. Oon myös käyttäny kaikkee, mitä ei todellakaa pitäis käyttää... Oon myös aatellu, että kokeilisin lopettaa tupakanpolton sähköröökin avulla:) - Mistä asioista saat iloa elämääsi/mitä asioita teet mielelläsi?
Saan iloo mun elämää siitä, että nään mun kavereita. Jotkut vaan asuu toi kaukana, ja niille tulee soiteltuu sit päivittäi, jos on paha olla. On ihana et tietää ihmisiä, joille voi soittaa mihin aikaan tahansa ja ne oikeesti kuuntelee:) Toinen on lävistykset. Rakastan sitä tunnetta, kun neula menee ihosta läpi. Tykkään myös tosi paljon tehä niitä:) Tykkään myös tosi paljo värjätä/leikata hiuksia:D - Onko sulla enemmän kavereita vai ystäviä?
Mulla on mielestäni suht.paljo molempia:) Kavereita on ehkä silti enemmän, mutta ystäviä tulee kokoajan lisää:) - Karkki vai suklaa?
Saanko tähä vastata molemmat?:D Riippuu iha mielialasta:) - Kesä vai talvi?
Omalla tavallaa molemmat, mut vastaan silti kesä. On ihanaa ku on lämmintä:) Kuha ei oo vaa liia lämmintä... (becouse rakastan hupparikelejä) - Unelma-ammattisi?
Lävistäjä&tatuoija. Toinen vaihtoehto ois ravintolapäällikkö:) - Kuvaile itseäsi 3 sanalla?
1.Rautaturpa 2.Omaperäinen 3.Itsepäinen - Mistä lävistyksestäsi et ikinä luopuisi?
Ilman kielikorua on tosi alaston olo. En tiiä osaisinko olla ilman sitä. Toisaalta mulla on 2kertaa ollu kaks kielikorua, ja se oli liikaa:D Omalla tavallaa oon niin kiintyny noihi niskakoruihi, että en haluis luopua niistäkää. Vaikee valinta:D En tiiä itekkää... - Haluaisitko tatuoinnin?
Kyllä kiitos! Onko vapaaehtosia maksamaa..?:D - ..jos haluaisit, niin millaisen?
Tribaalisydän nilkkaan, ukin muistoks. Ukki oli ihminen, jonka kanssa pysty tekee mitä tahansa, ja sille pysty puhuu mistä tahansa. Miss u<3 - Tykkäätkö enemmän isästäsi vai äidistäsi?
Tykkään molemmista. Molemmat on omalla tavallaa tärkeitä ja ihania mulle. Mut faija on tällähetkellä mulle läheisempi. - Lempiohjelmasi telkkarissa?
En yleesä kato telkkaria, en tiiä miks:D Mut ruokaohjelmat vie tän tittelin ylivoimasesti:p - onko poni pinkki vai pinkeä ;))?
Poni on pinkki ja pinkeä(; (Tää juttu siis on meidän riparilta, kun meidät jaettiin ryhmiin, ja meidän ryhmän nimi oli Pinkit es_ponit:D) - Minkä ikäsenä aloit polttaa?
Kakkosluokalla. Joku mua viisaampi voi laskee, et minkä ikäne oon ollu:D - Milloin joit ekan kerran?
Kolmosluokalla. - mihin aiot jatkaa peruskoulun jälkeen, ootko jo miettiny?
Tätä oon miettiny oikeesti tosipaljon. Hotelli&catering ala taitaa olla se mun juttu:) Periaattees tykkään myös tosipaljon auto-, ja mehtäteollisuusalasta, mut oon vaan niin kiintyny siihe ruuan tekemisee et se taitaa olla enemmä mun juttu:D - ...eli mikä sun haaveammattis on?
Ravintolapäällikkö. Haaveilen myös lävistäjä&tatuoijan alasta:p - Seurusteletko?
Vastaan tähä vaa kylmä viileesti että en:D - Lemppari automerkki?
BWM on ollu aina lähellä sydäntä<3ah. - mitä mieltä oot lasten hyväksikäyttäjistä?
Mun mielestä ne on sairaita. Jos ne ite kokis sen, että miltä meistä lapsista tuntuu, ku meiltä riistetää jotai, mitä ei voi saaha ikinä takas. Jos ne ite tuntis sen tuskan, kun ne masentuu. Kun ne ite tuntis sen tuskan, kun ei uskalla puhua kellekkään. Jos ne ite tuntis sen tuskan, kun ei voi luottaa ihmisiin... - Kuka on sun esi kuva?
Julkkiksista Katherine von Drachenberg(Kat von D). Tavallisista tallaajista ylivoimasesti Faija. Ihailen sitä miten se tietää niin paljo kaikesta, ja millä tavalla se se selvittää asiat. - Miks jouduit laitokseen?
Omien hölmöilyjen takia, ja sen takia että en osannu purkaa mun pahaa oloo mihinkää muuhu ku siihe, että riideltiin vaan mutsin kanssa...Osittai johtu myös siitä, että mutsi oli itekki iha rikki ja välimatka oli parempi meille molemmille. Oon aina halunnu muuttaa faijan luo, ku tuun sen kans paremmin toimee. Mulla ei vaa oo ollu ikinä mahollisuutta siihen... - Ootko neisyt(jos hyväksikäyttöä ei lasketa)?
En. - Kuinka monen tyypin kaa oot seurustellut?
Oon ollu nuori ja hölmö, liian monen. En kyllä laske ala-asteen "leikkisuhteita" tähän. Mut siihen kahtoen että joistaki ei vaa yksinkertasesti oo tullu yhtää mitää, en silti piä itteeni pleijana. (Siihe kahtoen että mun pisin suhde on ollu sen 1,4vuotta:p ) - Kumpi olisit mielummin tyttö vai poika?
En tiiä:D Tuntuu et miehet pääsee paljo helpommalla. Toisaalta, nojaa..:D En osaa vastata tähän. Mulla oli yhessä vaiheessa ns. jätkäkausi, enkä näyttäny ollenkaa tytöltä. Mm. opettajat ei tajunnu että oon tyttö:D - Ootko hetero bi vai lesbo?
En oo ikinä aatellu tota tarkemmin, että oonko hetero vai bi. Mun mielestä ihmiset on samanarvosia, sukupuolesta viis. Enhä mä voi tietää vielä, että onko se mun unelmien kumppani prinssi, vai prinsessa? Mä en yksinkertasesti tiiä:D Aika näyttää, mitä tuleman tulee :p - Ootko muka alottanu polton 8 vuotiaana ku ihanku olisit tuol aikasemmi sanonu et oot polttanu jo 7 vuotta ;o?
Alotin tupakanpolton 2luokalla, mut en jaksa laskee minkä ikäne oon ollu sillo:D Jos joku jaksaa laskee, nii laskekee sen mukaa että oon syntyny tammikuus:D - Kuinka usein juot alkoholia ?
Ennen viikottain, nykyään harvoin. - Mitä teet yleensä ku oot laitoksessa?
Tappelen&kinaan poikien kanssa pienimmästäki asiasta:D Vihaan näitä jätkiä(+yhtä muijaa), mut silti nää on mulle ku toinen perhe. Sen lisäks oon koneella, ja saatan piirtää tai pelata jotai.++Ravaan tupakil tunni välei:D - Aiotko panostaa kouluun tänä vuonna?
Aion. 5.58 k.a.lla ei pitkälle pyritä:D Vihaan koulua, ja oon aina kapinoinu siellä ( sen kyllä huomaa, ku sain "vuoden räjähdysvaara" tittelin viimevuonna koulussa:D) - Jäätelö vai karkit?
Tähänki vastaan molemmat :p Mielialasta riippuen. - Miten onnistut aina telomaan ittes?
Entiiä:D Luoja on luonu musta tapaturma-altiin pikku paskiaisen c: - Missä sut on raiskattu?
Olin mun tuttavan mökillä, mutta siitä ei sen enempää. - ootko ikinä miettiny itsemurhaa?
Oon. Ja oon yrittänykki. Mun elämä on ollu pienestä kii. Ilman mun ex-poikaystävää mä en ois täällä. Junaraiteet ois ollu mun lippu taivaasee. - Mistä pidät sun elämässäs?
Omalla tavallaa vihaan kaikkee, omalla tavallaa rakastan kaikkee. - Oletko kokenut väkivaltaa?
Kyllä. - ...Henkistä vai fyysistä?
Henkistä ja fyysistä. - Mitäs kuuluu?
Iha prus:) - Hyväsytkö kaikki omina itsenään?
Kyllä. Ainaki kovasti yritän, poikkeuksia toki on. - Mistä pidät itessäs?
Tykkään mun lävistyksistä:D Ja siitä, että mun hiuksista ei tuu hamppua, vaikka värjäilen niitä tosi usein:D Tykkään myös siitä, että mä rusketun vaikken oo arskanpalvoja:D - ,,,ja mistä et?
Kroppa, ääni & ulkonäkö. - Kavereissa laatu vai määrä?
Laatu. - Lempivärisi?
Musta+ limenvihree:) - Millasia vaatteita tykkäät käyttää ja millasia et?
Tykkään käyttää miesten vaatteita, kanin farkkuja, isoja huppareita&t-paitoja. Ennen pidin kokoajan lippiksiä, mut se aika on menny nyt ohi. Rakkauteni skeittareita kohtaan on lupaus pitävä, ensimmäisistä mustapinkeistä vansseista lähtien. ++Mussa on piilonaine, joka osti noi 14cm korot(;(; - Viihdytkö mielummin keskustassa vai laitoksella?
Keskustassa. Sillonku masentaa, nii oon ennemmi laitoksella mun omas huonees, sillon ku on oikeesti paha olla... - Oletko mielestäsi kokenut paljon paskaa elämäsi aikana?
Oi kyllä. Enemmä ku paljo. LIIIKAAAAAAAAAAAAAA-A. - Millä luokalla olit ku aloit polttaa/minkäikäne ku maistoit ekan kerran röökii ?
Kakkosella. - Millä luokalla olit ku teit ite ensimmäisen lävistyksen?
Oisinko ollu nelosella tai vitosella, ku tein itelleni sivulabretin. - Ootko tyytyväinen elämääs?
Omalla tavallaa joo, omalla tavallaa en. Oon silti tyytyväine siitä mitä mulla on, vaikka mulle sattuu ja tapahtuu paljo paskaa... - Mikä on sun keskiarvo?
5.58. (Ku menin ylä-asteelle, se oli 7.8) - Kuinka pitkä oot?
n.165cm. - Mitä koulua käyt?
Oleilen tällähetkellä hatsalan klassillisessa koulussa:D - Onks sul paljo kavereita?
Tarpeeks, mut silti uudet tulokkaat on aina tervetulleita:) - Miltä laitos-elämä tuntuu?
Lyhyesti ja ytimekkäästi : PASKALTA! - Mikä on sun luonnollinen hiusväri?
Tositosivaaleenruskee/blondi. - Onko sulla lemmikkejä?
R.I.P. Rölli, Petteri, Leenu, Liinu & Tiinu. Gerbuja:) - Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
Mun kaverit/ystävät sanoo et oon tosi sosiaaline, joten vastaan tähän kyllä:) - Minkä kaiken väriset hiukset sulla on ollu?
Blondi, musta, punanen, ruskee, sininen, violetti, pinkki, vihree, oranssi.... Ois ollu helpompi kysyä, mitä värii mulla ei oo ollu täs pääs?:D (Ei siinä, en vissii siihekää osais vastata:D) - Paljon ystäviä/kavereita vai pari luottofrendii?
Pari luottoo. - Onko sinulla tyttö/poikaystävää tällähetkellä?
Ei. - Oletko sinkku vai parisuhde ihmisiä?
Parisuhde:) - Oletko aamu-uninen?
Todellaki! - Tykkäätkö kirjoittaa tätä blogia?
Kyllä:) - Mistä sait idean aloittaa blogin kirjoittamisen?
En oo oikei ikinä osannu kirjottaa päiväkirjaa, mut mun pitää silti saaha purkaa mun tunteet johonki. Blogin kirjottamine helpottaa, sillonku vituttaa:) Kuulokkeet korvii, ja tekstii koneelle, mikä sen parempi rentoutumiskeino?:)
- 3 sanaa joilla kuvailisit tyyliäsi?
1.Jännä 2.Omaperäinen 3.Outo - Tykkäätkö käyttää mekkoja?
Vihaan mun kroppaa, mut tietynlaisis mekois tunnen oloni kauniiks:) Niitä harvoja hetkiä, millon oikeesti oon sinut itteni kanssa. - Oletko (emo,tavis,lissu ymss) ?
Tää vaihtelee kausittai. Mua ei ikinä voi oikeestaa luokitella kunnolla yhteen luokkaan. Toisena päivänä mut näkee mekko pääl,korot jalas, toisena päivänä oon maastohousuis, seuraavana päivänä XXXXXXL kokosis vaatteis, sit yhtäkkii oon tavis:D Oon outo. - Haukutaanko sinua paljon?
Kyllä. Haukkujille yks vinkvink : Kato eka peilii, ja laske samal kolmee. Mieti mitä oot, ja laske keskisormes(; - Oletko menettänyt ystäviäsi/kavereitasi omien virheidesi takia?
Kyllä. Mut nää tapaukset on ollu mun mielest oikeit päätöksii, muitte silmis ne on ollu virheit. Esimerkkinä se, että lopetin pilven polttelun. Pari kaverii lähti, mut siinä samas totesin et hei, eine oo oikeit kavereit =D - Onko jotkut ensiset ystäväsi nyt vihamiehiäsi?
Kyllä. Mm. Osat mun ex_poikaystävistä, ja pari muuta tapausta.
Jos joku kysymys puuttu, nii kommentoikaa jos haluutte uutta kysymyspostausta tulemaa!:)
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.
Oliks se muka leikkisuhde =(
VastaaPoistariippuu kuka kysyy:> ja ns."leikkisuhteella" meinaan näitä suhteita jollo halattii ja käveltii käsikäes ja pusu?mitä se tarkotti?täh.
PoistaNyt ainakin selvis se että ne huhut pitkälahen nelosluokkalaisista jotka polttaa piti paikkaansa. Tämä on vaivannut minua monta vuotta. Kiitos Jasu että tunnustit asian :D
VastaaPoistamuute hyvä mut olin pyörössä ;);)
PoistaEt varmana ollu.. No tämä kysymys jää sitten vieläkin avoimeksi :D
Poistaja kyllä muuten varmasti olin:D
Poistamoikka! mun oli pakko jättää tää kommentti ku en oo viel aikasemmin uskaltanu. vaikutat tosi mukavalta ja oon tosi pahoillani sun puolest siit kaikest mitä oot joutunu kokemaan. tätä sun blogias ja ajatuksias lukiessa oon alkanu pikkuhiljaa ymmärtää et kaikkien elämä ei oo ruusuilla tanssimista. uskon et kaikil tulee huonompia aikoja mut mua harmittaa tosi paljon et (ainaki minkälaisen kuvan oon sust saanu tän blogin kautta) tollanen sun kaltanen elämänhaluinen ja vahva tyttö on saanut kärsiä pahoista ja satuttavista asioista kerta toisesa jälkeen. vaik mä en tunne sua henkilökohtasesti nii mä toivon koko mun sydämestä et sun tilanne helpottais, pääsisit takas kotiin asumaan, jaksasit opiskella itelles mieluisen jatko-opiskelupaikan ja pääsisit nauttimaan elämästäs rakastamies ihmisten kanssa. jos vaan voisin nii antasin sulle ison halin, kaipa tämmönen nettihalikin kelpaa:) ja tsemppiä ja jaksamista! mä uskon suhun ja siihen et kaikki päättyy lopulta hyvin. ainaki jos mun mottoon on luottamista: "Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end."
VastaaPoista-elma
Moikka elma!:) Kiitti tosi paljon, mäkin toivon että kaikki päättyis jossain vaihees hyvin. Mut mitä mun opiskeluihin tulee, mä kertaan kasiluokan hatsalassa ja vaihdan koulua lapinlahden kristilliseen opistoon, jotta voin käyä mun ysiluokan paremmin:) Sen jälkeen tavotteena hotelliravintola-ala :)
Poistamiks alotit polttamisen?/miten se tapahtu
VastaaPoistaPienenä se oli vaa nii coolii vissiinki:D Kaikkiha alko siitä, että serkku poltti, ja mäki halusin maistaa:D sit mä maistoin, ja siitä se sit lähti... Muistan varmaa ikuisesti ku pössyttelin ensimmäisen tupakkani bussipysäkillä...
Poistaoot tosi rohkee ku vastasit kaikkii kysymyksii jopa tosi henkilökohtasiin, peukkua siitä!:)
VastaaPoista(Y)!:) kiitos kommentistas, mietin aluks että vastaanko kaikkiin, mutta toisaalta, samahan se melkei o...
Poista