tiistai 7. elokuuta 2012

KYSYMYSPOSTAUS:)

Nonnii, eli siis pidän nyt sen kysymyspostauksen:) ja tosiaa, vastailkee tänne että mitä haluutte kysyy, tietää jne. Liian henk. kohtasiin en vastaa, mutta listaan kuitenki ne. Eli siihe tulee hyväksytyt ja hylätyt kysymykset:) Ja aika on ehk semmoset paripäivää, riippuu et paljo tulee kysymyksiä!:)

byebye!:)

~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld. 

20 kommenttia:

  1. kuka on sun paras ystävä?
    Mikä on paras asia elämässä?

    VastaaPoista
  2. Voisitko harkita lopettavasi tupakanpolton ja alkoholin käytön?
    Mistä asioista saat iloa elämääsi/mitä asioita teet mielelläsi?

    P.S. On ihana lukea blogiasi ja on ihailtavaa miten kerrot asioita niin avoimesti. Jatka samaan malliin ja onnea elämääsi!

    VastaaPoista
  3. Saanko mäkin mustikkakukkoa?
    Onko Eetu kiva?
    Miksi se on, jos se on?
    Mitä mielt oot ees Eetusta?:D

    Kysyjä: Tiedät kyl kuka?:D

    VastaaPoista
  4. Onko sulla enemmän kavereita vai ystäviä?
    Karkki vai suklaa?
    Kesä vai talvi?
    Unelma-ammattisi?
    Kuvaile itseäsi 3 sanalla

    Kiva jos vastaisit ees joihinki näistä:)!

    VastaaPoista
  5. Mistä lävistyksestäsi et ikinä luopuisi?
    Haluaisitko tatuoinnit? Millaisen?
    Tykkäätkö enemmän isästäsi vai äidistäsi?
    Lempiohjelmasi telkkarissa?

    VastaaPoista
  6. onko poni pinkki vai pinkeä ;))

    t: ihihiihih<3333

    VastaaPoista
  7. minkä ikäsenä aloit polttaa? milloin joit ekan kerran?

    mihin aiot jatkaa peruskoulun jälkeen, ootko jo miettiny? eli mikä sun haaveammattis on?

    seurusteletko?

    lemppari automerkki?

    VastaaPoista
  8. mitä mieltä oot lasten hyväksikäyttäjistä?
    kuka on sun esi kuva?

    VastaaPoista
  9. -miks jouduit laitokseen?,-ootko neisyt(jos hyväksikäyttöä ei lasketa)?-kuinka monen tyypin kaa oot seurustellut?- kumpi olisit mielummin tyttö vai poika?-ootko hetero bi vai lesbo ?-Ootko muka alottanu polton 8 vuotiaana ku ihanku olisit tuol aikasemmi sanonu et oot polttanu jo 7 vuotta ;o?kuinka usein juot alkholia ?

    VastaaPoista
  10. mitä teet yleensä ku oot laitoksessa?
    aiotko panostaa kouluun tänä vuonna?
    jäätelö vai karkit?
    kesä vai talvi?
    miten onnistut aina telomaan ittes?
    missä sut on raiskattu?
    ootko ikinä miettiny itsemurhaa?
    mistä pidät sun elämässäs?

    VastaaPoista
  11. Oletko kokenut väkivaltaa? Henkistä vai fyysistä?
    Mitäs kuuluu?
    Hyväsytkö kaikki omina itsenään?
    Mistä pidt itessäs ja mistä et?
    Kavereissa laatu vai määrä?
    Lempivärisi?
    Millasia vaatteita tykkäät käyttää ja millasia et?
    Viihdytkö mielummin keskustassa vai laitoksella?
    Oletko mielestäsi kokenut paljon paskaa elämäsi aikana?

    VastaaPoista
  12. millä luokalla olit ku aloit polttaa/minkäikäne ku maistoit ekan kerran röökii ?
    millä luokalla olit ku teit ite ensimmäisen lävistyksen?
    ootko tyytyväinen elämääs?
    mikä on sun keskiarvo?
    kuinka pitkä oot?
    mitä koulua käyt?
    onks sul paljo kavereita?
    miltä laitos-elämä tuntuu?
    mikä on sun luonnollinen hiusväri?
    onko sulla lemmikkejä?
    tutustutko helposti uusiin ihmisiin?

    VastaaPoista
  13. Minkä kaiken väriset hiukset sulla on ollu? Paljon ystäviä/kavereita vai pari luottofrendii? Onko sinulla tyttö/poikaystävää tällähetkellä? Oletko sinkku vai parisuhde ihmisiä? Oletko aamu-uninen? Tykkäätkö kirjoittaa tätä blogia? Mistä sait idean aloitta blogin kirjoittamisen?

    VastaaPoista
  14. 3 sanaa joilla kuvailisit tyyliäsi? Tykkäätkö käyttää mekkoja? Oletko (emo,tavis,lissu ymss) ? Haukutaanko sinua paljon? Oletko menettänyt ystäviäsi/kavereitasi omien virheidesi takia? Onko jotkut ensiset ystäväsi nyt vihamiehiäsi? Ps. Ois kiva joskus sellanen postaus jossa ois kuvia sun erimallisista/erivärisistä hiuksista:)

    VastaaPoista
  15. 3 hyvää asiaa ulkonäössä ja 3 huonoa?
    pisin seurustelusuhteesi?
    ootko parisuhteessa?
    mikä on sun lempilävistys?
    ootko käyttäny huumeita?
    millanen on sun perhe?
    pidätkö elämästäsi sellaisenaan?
    kuka on sun esikuva?
    tärkein henkilö?
    ootko ollu koskaan tosi alamaissa ja joku ihminen ois saanut sut todellisuuden tajuihin?
    tykkäätkö emoista?
    onko seurustelukumppanin ulkonäöllä väliä?

    VastaaPoista
  16. Sori ku kirjotan tähä mutku en keksiny mihi muuallekaaan laitan ku yritin kirjottaa jo yhteen toiseee mut ei se kai sit tullukkaa :)) Mut ootko sä se jasu joka on auttanu sellasta pikkusta -98 tyttöö aina sen ongelmissa ja oot puolustanu sitä ? ku se on puhu paljon jostain jasusta jolla on kauheeesti lävistyksii ja et se on puollustanu mua monesti ja auttanu.. Mulle tulee mieleeen että ihanku oisit sen sankari tai et ihanku se ois sun suurin fani :))) ni aattelin vaaan että ootko sä se jasu tai että tunnistatko henkilön josta puhun ;DD ? Oon siis tän kyseisen tytön kaveri :DDD PS: tunnut muuten olevan sille pikkuselle aika tärkee :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PS: Sori jos sekotin tyypin :) ja jos sä nyt oot se oikeee jasu nii elä sit sano sille tytölle mitään et oon kirjottanu tänne,ku kai se luulee et sille naurettais jos joku sais tietää mitä se aattelee siitä jasusta :)

      Poista
    2. Oi kyllä mää oon just se Jasu :) Vaikka osaan olla kusipää, nii oon aina puolustamas pienempiä/apua tarvitsevia niin hyvin kun osaan:) Ihana kuulla, että joku oikeesti on kiitollinen siitä, mitä mä teen niitten etee!:)ps. Tunnen monta 98 ketä oon auttanu, jote en nyt oo iha varma että kenestä puhut, mutta jos antasit esim. Esimerkin jostaki tilanteesta, niin ois jees et itekki tietäsin:) !

      Poista
  17. noh kuulostaako mitenkään tutulta, et sil oli kuulemma jotai ongelmii koulus joittenki ääliöitten kanssa sit sä olit vähä niiku rohkassu ja puollustanu sitä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selventi joo, nyt tiiän kenestä puhut:D Kiva kuulla, et siitä on ollu oikeesti apua:)

      Poista