- 3 hyvää asiaa ulkonäössä ja 3 huonoa?
Ulkonäöllä ei loppue lopuks oo mitää merkitystä, sisin ratkasee :-) - Pisin seurustelusuhteesi?
1,4 vuotta. - Ootko parisuhteessa?
En. - Mikä on sun lempilävistys?
Niskakorut. Niitä on kyllä kaks mutta hups:D - Ootko käyttäny huumeita?
Valitettavasti joo, ja kadun sitä. - Millanen on sun perhe?
Mun perheeseen kuuluupi : Mutsi ja sen edellisestä parisuhteesta mun veli, joosep, faijapuoli+sen kaks lasta Teemu&Samuli. Sit Faija+ mutsipuoli ja sen edellisestä parisuhteesta yks lapsi Teemu+ faijan+mutsipuolen lapsi Tero. Faijan entisestä suhteesta mun veli joka on nyt hoidossa, Janne. - Pidätkö elämästäsi sellaisenaan?
Menetteleehä tuo. Paremminki vois mennä:) Mut mä oon tyytyväine siihe, mitä mulla on, koska kaikilla ei oo tätäkää... - Tärkein henkilö?
Toni. Yksinkertasesti yks maailman ihanimmista ihmisistä ketä tunnen. Voin puhua sille kaikesta, ja voin luottaa siihen 100%. - Ootko ollu koskaan tosi alamaissa ja joku ihminen ois saanut sut todellisuuden tajuihin?
Oon. Enemmänki ku kerran. Ja tosi moni ihminen on auttanu mua, kiitos siitä. - Tykkäätkö emoista?
Kyllä 8). - Onko seurustelukumppanin ulkonäöllä väliä?
Ei. Sisin ratkasee.
perjantai 10. elokuuta 2012
KYSYMYSPOSTAUS PART.1+
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
mitä mieltä sä jasu oot uskonnosta? ootko koskaan miettiny sellasta ratkasua?
VastaaPoistaMoips! Mää en oikei tiiä... En oo oikei ikinä perehtyny sillein kunnolla uskontoon.. :) En oikeestaa oo ikinä miettiny, mut sen näkee sit ajan mittaan kun aikuistun, että kuuluuko uskonto mun elämään sit:)
PoistaVähä myöhässä viel yks kysymys.. Jos suhun haluu tutustuu, mite se käy helpoite ?
VastaaPoistaJos mua näkee jossakin, niin tulee vaa iha iha rohkeesti puhuu :) Irc-gallerian kautta (nick : jasuasdfghjklöä) tai yksinkertasesti fB:n kautta (Janette Partti) :)
Poista