perjantai 10. elokuuta 2012

KYSYMYSPOSTAUS PART.1+


  1. 3 hyvää asiaa ulkonäössä ja 3 huonoa?

    Ulkonäöllä ei loppue lopuks oo mitää merkitystä, sisin ratkasee :-)
  2. Pisin seurustelusuhteesi? 

    1,4 vuotta.
  3. Ootko parisuhteessa? 

    En.
  4. Mikä on sun lempilävistys? 

    Niskakorut. Niitä on kyllä kaks mutta hups:D
  5. Ootko käyttäny huumeita? 

    Valitettavasti joo, ja kadun sitä.
  6. Millanen on sun perhe? 

    Mun perheeseen kuuluupi : Mutsi ja sen edellisestä parisuhteesta mun veli, joosep, faijapuoli+sen kaks lasta Teemu&Samuli. Sit Faija+ mutsipuoli ja sen edellisestä parisuhteesta yks lapsi Teemu+ faijan+mutsipuolen lapsi Tero. Faijan entisestä suhteesta mun veli joka on nyt hoidossa, Janne.
  7. Pidätkö elämästäsi sellaisenaan? 

    Menetteleehä tuo. Paremminki vois mennä:) Mut mä oon tyytyväine siihe, mitä mulla on, koska kaikilla ei oo tätäkää...
  8. Tärkein henkilö? 

    Toni. Yksinkertasesti yks maailman ihanimmista ihmisistä ketä tunnen. Voin puhua sille kaikesta, ja voin luottaa siihen 100%.
  9. Ootko ollu koskaan tosi alamaissa ja joku ihminen ois saanut sut todellisuuden tajuihin? 

    Oon. Enemmänki ku kerran. Ja tosi moni ihminen on auttanu mua, kiitos siitä.
  10. Tykkäätkö emoista?

    Kyllä 8).
  11. Onko seurustelukumppanin ulkonäöllä väliä?

    Ei. Sisin ratkasee.
~~~~~~~~~jasuhatesyouandyourworld.  




4 kommenttia:

  1. mitä mieltä sä jasu oot uskonnosta? ootko koskaan miettiny sellasta ratkasua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moips! Mää en oikei tiiä... En oo oikei ikinä perehtyny sillein kunnolla uskontoon.. :) En oikeestaa oo ikinä miettiny, mut sen näkee sit ajan mittaan kun aikuistun, että kuuluuko uskonto mun elämään sit:)

      Poista
  2. Vähä myöhässä viel yks kysymys.. Jos suhun haluu tutustuu, mite se käy helpoite ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mua näkee jossakin, niin tulee vaa iha iha rohkeesti puhuu :) Irc-gallerian kautta (nick : jasuasdfghjklöä) tai yksinkertasesti fB:n kautta (Janette Partti) :)

      Poista